Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '11

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Oğlum

Oğlum
 

İçime düştüğünü öğrendiğim ilk andan itibaren sonsuz bir sevgiyle bağlandım sana. Sana dokunamadan ilk harketlerini hissetmeye başladığımda, seninle çoğaldım. Bir an önce sana kavuşma isteği yoğunlaştı gün geçtikçe içimde. Sonra....o seni kucağıma aldığımda ve tenine ilk kez dokunduğumda, mutluluğun bütün dünyama, hislerime hakim oluşunu hatırlıyorum. Öyle çirkindin ki! Ama biliyordum; dünyanın en yakışıklı çocuğu sen olcakatın. Benimle aynı fikirde olacağın gün gelecek. Anlayacaksın ki, her anne baba için dünyanın en güzel çocukları kendi çocuklarıdır. 

İlk adımların, ilk kelimelerinle birlikte, gelecekte bana nasıl güç vereceğini bildiğim ve varlığıyla onur duyacağım bir erkek çocuğuna sahip olmaktı mutlulukların en büyüğü. Sanırım bütün bunlara rağmen bir annenin taşıyabileceği en büyük endişeyi de beraberinde getirdi doğumun ve sana olan sonsuz sevgim. Uzunca bir süre seni kimselerle paylaşamadım. Sen bana ait, benden olan en değerli hazineydin çünkü. 

Hayatta sana veremediklerime hayıflanırken , içimde sevgin hiç eksilmedi önce buna inan oğlum. Eksilemezdi zaten giderek çoğalırken... En büyük emelim, her haliyle gurur duyabileceğim bir evlat olman. Ama öncelikle sen kendinle onur ve gurur duymalısın. Bütün çabam; başarılı, sağlıklı ve mutlu bir hayatın olması içindir. 

Bir gün anlayacaksın; kendi açlığımdan önce önemli senin karnının tokluğu. Kendimden önce senin hakkın en güzel ve en iyi giyisiler. Uykusuzluğumdan çok daha önemli senin için dua yaptığım renkli rüyaların. Kendimden çok daha önce sen gelirsin oğlum. Hayatımda en önemli ve vazgeçilemeyecek kadar çok sevilensin. Tanrı'm seni korusun! Tanrı'm seni en iyi başarıları elde edebilmen için cesaretlendirsin! Tanrı'm seni yüceltsin ve doğru yönde ilerleyebilmen için aklını doğru şekilde kullanabilmeni sağlasın. Sağlıkla sürecek başarılı ve mutlu bir ömür senin olsun oğlum. 

Seni seviyorum... Annen. 

 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..