Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Öğretmen pazarı ( trajikomik bir yazı )

Öğretmen pazarı ( trajikomik bir yazı )
 

Atanamayan biz öğretmenlerin çilesi, artık mizah anlayışını da geliştirdi. İnternette gezinen komik bir diyalogu sizlerle paylaşmak isterim :


Oyuncular : Dershane Patronu : p , Öğretmen : ö

p: hocam senin malzemen var mı?

ö: önlük var, tebeşirim var

p: çok iyi, atla hocam kamyona.

ö: önlüğüm kirlenirse?

p: o zaman başkası atlar kamyona, gidene kadar yolda çok öğretmen pazarı var.

ö: tamam ben dikkat ederim.

p: senin yaşın kaç bakiim?

ö: şey... 25.

p: tecrübeli değilsin sen o zaman?

ö: ama dinamikim. hani reklamlarınızda. "genç dinamik kadro" diyonuzya.

p: başlatma dinamikine, kadrona. sen kadro olabilseydin, burda ne işin var amale !

ö: (ahhh ücretli de çıkmadı, yoksa ağzının payını verirdim ben ama...) haklısınız efendim. o zamanlar artık 50 çeşit statü çıktığı için, ücretli olmak çok değerli. bir de o zamanlarda hüseyin çelik vefat etmiş yerine oğlu bakan olmuş. yanlışlıkla 20 bin kadrolu alacaz deyince, yumurtacı akıtan olaya müdahale edip, kadrolu derken sağlık kadrosundan bahsetmek istedi yollu düzeltmişiz.

p: ne öle içten içten sayıyon mu bana?

ö: yok hocam estağfirullah, siz de öğretmensiniz anlarsınız halimden.

p: ben halden malden anlamam hoca ! 200 tane 7. sınıf öğrencisinin dersine giricen. çocukların altından gir üstünden çık gelecek seneye kaydet. kaydedemezsen mezat pazarına dönersin.

ö: eee... tamam hocam. ben bir nete girsem şurdan.

P: niçin?

Ö: zamanında bize destek çıkmayan bir sitede arkadaşlarla muhabbet ederdik. orada bir moderatoruyus var. ona büyük harfli bir başlık açıp rahmet okucam...


Alıntıdır : memurlar.net
 
Toplam blog
: 92
: 11527
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi "Tarih Öğretmenliği" bölümü mezunu. Eğitim sektöründe çalışıyor. Yazmak ..