Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Oku da baban gibi, eşek olma!

Oku da baban gibi, eşek olma!
 

Sen eşek olursan, semer vuran çok olur canım!...


Öğrenecek daha çooook şeyin var, sakın " Oldum artık ben! " deyip kör nefsine, sevimsiz kibirine aldanma...

Adam nasıl satılır? Kim, niye yarı yolda bırakılır? İhanetin en büyüğü hangisidir? Bilir misin sen? Biliyorsan eğer, hadi! Anlat da, bakalım hangisiymiş? öğrenivereyim ben de sayende...

Herkes " Aşığım ben! Seviyorum işte! " der de... Gerçek aşk hangisi, hangisi sahici sevgi, kim bilebilir peki?

Acıların da acısı, hüzünlerin de en büyüğü vardır elbet... Peki senin bildiğin, yaşadığın bunlardan hangisi?

Kim, neyi, nasıl herkesten daha iyi bilebilir ki?

Sevgi... Sevgi dedin öyle mi? Şimdi çuvalladın işte be güzelim! Çünkü herkesin sevdiği, sevgisi kendine göredir. Daha bunu bile bilemeyen, hayatta hiçbir şey öğrenememiş demektir.

Bilmediğin tek bir şey varsa senin; haddindir; biraz yavaş gel!... Daha öğreneceğin çok şeyin var: " Oku da baban gibi, eşek olmadan gel!

Not: Yazıda kullanılan görsel  www.blog.sekievleri.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..