Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '10

 
Kategori
Eğitim
 

Okumak için geç değil

Okumak için geç değil
 

okuyun her zaman


Ben 46 yaşında ev hanımıyım. ilkokul mezunuyum.

2002 yılında Doğan Cüceloğlu'nun'' İyi Düşün Doğru Karar Ver'' kitabında öğretmenin hikayesi çok ilginç gelmişti. Bu öğretmenin başından geçen olaylar benim kitabın sonuna gelmemi sağladı ve sevdirdi...

Ve kitapla tanışmam 2002 yılında oldu. Sonrası elime hangi kitap geçerse onları okumakla devam etti...Ve hala da okuyorum...

Daha sonra neden yarım kalan öğrenimi mi tamamlamıyorum dedim. Ve şu an ilköğretim son sınıfa geldim. Ve 3 dersten borçluyum. Evde derslerime çalışıyorum. Ara sıra torunlarımla ilgileniyorum...

Benim sözüm ve özü şudur; Okumanın öğrenmenin yaşı yoktur...

Bunu erteleyenlere veya cesaret edemeyenlere burdan anlatmak istedim...

O yüzden ilk bloğumu öğrenimim ile ilgili yazmak istedim...

Selam ve saygılar sunarım...

 
Toplam blog
: 3
: 423
Kayıt tarihi
: 09.10.10
 
 

46 Yaşında iki çocuk annesi, iki torun sahibiyim. Bitiremediğim tahsilimi bitirmeye çalışıyorum. Şu ..