Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Okyanusların derinliklerinde bir sedef = Seni seviyorum

Okyanusların derinliklerinde bir sedef = Seni seviyorum
 

Nasıl bir şeydir birine tüm yüreğinle SENİ SEVİYORUM diyebilmek?

Yalansız dolansız, hilesiz hurdasız, sadece içinden gelidği için, ısmarlama harf ve vurgulardan uzak, baskısız, etkisiz, sadece kendi isteğinizle, sadece kendi iradeniz ile, sadece kendi samimiyetiniz ile, SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK...
Nasıl bir şeydir?
Ona dokunmak istedim, akşamın bu alaca uğramamış erken dakikalarında.

Belki de hafta sonunun vurgun ve de esrarlı hakimiyetinde, pazara demir almış bu gemide, dinlenceye açılan bu derinliklerde, gece başını o sevgilinin omzuna yaslayarak başlayıp,
sabahında orada, o sevda kumsalında uyanmak ve gözlerinin en derinine bakarak,

sanki hiç söylenmemiş gibi en baştan,
yeniden,
SENİ SEVİYORUM diyebilmek...

Hani diğer bir yazımda konu olan, egoları cilalayan, mekanik ve de kurulu cümlelerden arınmış,
has,
tertemiz ses ve akislerle
yürekten, en derinlerden seni seviyorum diyebilmek...

Yoluğunda, bu sevginin içini acıttığı,
varlığında da yokluğundan korkup, ürperdiğiniz,
sizi üşüten...
Ya giderse diye hüzünlendiğiniz...

İşte bu şahane sözler, bir okyanusun,
en,
en,
en derinliklerinde gizli,
tozpembe bir inci tanesi gizlidir.

Bunu sahiplenen, mülkiyetine alanlar,
yada hiç beklenmeyen bir anda,
bir ödül gibi,
mirasa konanlar...
size bu sözüm.

Çok büyük,
emsalsiz ve
ulaşılmaz servetin sahibisiniz.

Aman kıymeti biline...

HUZURLU VE SEVGİ DOLU BİR HAFTA SONU DİLEKLERİMLE...

Tüm milliyet blog yazar çizer kardeşim ve okurlarına ve de bu sitede A DAN Z 'ye emeği geçenlere...

Nilgün çakıcı/Bursa

19 Mayıs 2007/ct. 19.18

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..