Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Olmazlar Oldu Adın Türkiyem

Ülkemin adı
Olmazlar oldu  
Olan bir şey var sadece
O da siyaset kavgası
İşte bu olur şeydir
Ülkemin adını değiştirip
Olmazlar koyduran
İç barış olmuyor
Dış barış olmuyor
Ekonomik gelişme olmuyor
Bilimsel gelişme olmuyor
Eğitim
Bilimsel eğitim olmuyor
Kötüye gidiş
Bir türlü yönünü iyiye gidişe
Döndürmüyor
Gidiyor da gidiyor kötüye
Olmaz bu
Sözüm sana AKP
Sözüm sana CHP
Sözüm sana MHP
Sözüm sana HDP
Sözüm sana diğer partiler
Dinleyin beni
Ben
“Olmaz olmaz deme olmaz olmaz” diyenim
Olmaz olmaz arkadaş
Çağımız bilim çağı
Bilimin yapamayacağı olmaz yoktur
Her eksiklik giderilir bilimle
Bilime yöneleceğiz şiddetle
Çözeceğiz
Tüm olmazları bilimle
Şu iç barış
Şu dış barış
Şu ekonomik çıkmazlar
Hepsi ama hepsi
Bir anda düzeliverir bilimle
Ben
Özellikle AKP’ye sesleniyorum
Gel sevgili AKP
Bırak bu ıvır zıvır şeylerle uğraşıp kalmayı
Dön yüzünü bilime
Ver var gücünle kendini bilime
Çöz şu
İç barış sorununu
Dış barış sorunu
Ekonomik sorunları
Değiştir şu kötü gidişi
Olmasın ülkemin adı “Olmazlar Ülkesi”
Olsun adı
Olmazları olur yapan Türkiye
Zor değil bu ya hiç de zor değil
Öncelikle uzatacaksın elini
İçeriye ve dışarıya
Tutacaksın dilini
Konuşacaksın sadece tatlılıkla
Geçeceksin
Tam Demokratik Cumhuriyete
İnsanlar
Düşündüklerini söyleyecekler
Eleştirecekler endişe duymadan
Sen de
Dinleyeceksin söylenenleri dikkatlice
Doğruya doğru diyeceksin
Yanında yer alacaksın
Yapacaksın Türkiye’yi doğrular Türkiye’si
Geçireceksin başarmış
Bilim insanlarını işin başına
Arkalarında yer alacaksın
Başlayacaksın
Tüm olmazları olur yapmaya
İnanın bana
Bugünün koşullarında
Çözülemeyecek hiçbir sorun yoktur
Yeter ki sen bunu iste
Her sorunu çözen bir çözücü vardır
Sen bunu arayıp bulacaksın
Kıyım pıçım etmeyeceksin
Unutma ki sevgili AKP
Gerçek ve samimi barış ortamı
Kalkındırır bu ülkeyi mutlaka
İnsanlar dayanışma yaşarlar
Yeni ekonomik yapılanmalara giderler
Üretirler bolca
Satarlar hem içerde hem içerde kusursuzca
Dış satım dış alımı geçer
İşte budur ekonomik gelişme
Tüketim ekonomisini üretim ekonomisine
Dönüştürmektir aslolan
Benden bu kadar
Gerisi söz konusu ettiklerime
Ve sana kalıyor halkım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..