Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

15 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüm yakışmıyor...

Ölüm yakışmıyor...
 

Çok uzun yıllardır, sevdiklerimin dostlarımın kardeşlerimin arkadaşlarımın
Kısaca eş dost kim varsa ya cenazesine katılıyorum ya da taziyelerimi bildiriyorum.
Şimdi dilim tutuldu, elim yazmaya da gitmiyor, anlayamıyorum da niye gittiğini...
Memlekette gidecek o kadar çok adam var ki hala aynı yerde duruyor, derler ya etliye sütlüye karışmayan, aynen öyle ne esen ne yağan adamlar lanet olsun sanki dünyaya direk çakmışlar...
Bir dönem banka müşterimizdi, Sayın Yıldız Kenter ile birlikte, müşteri demek bile yanlış, komşumuz dostumuz ağabeyimiz ablamızdı onlar, Adana'dan gelmişim, İstanbul başka canavar ruhlu kevgir misali içine düşeni öğüten, gencim tecrübesizim ve gurbette saymışım kendimi, bana inanılmaz yardımları oldu manevi açıdan.
Zor günlerimde bana verdikleri değerle kendimi adam yerine koymaya, ben neymişim meğer demeye başlamıştım...
Ne hikmetse bu büyük insanların benim için ne büyük bir nimet olduklarını anlayamamışım gençliğin verdiği heyecanla...
Müşfik Ağabeyim Yıldız Ablam,
Şöhretin tepesindeler ülkeyi bırakın Avrupa'nın bir çok yerine efsane olmuşlar, ama sıradan insan gibi beni kucaklamışlar...
Nereye, acelen ne Müşfik Ağabey?
Bana dostluğu ağabeyliği hatta insanoğlu "O" öğretti, çünkü öyle doğmuş öyle yoğrulmuş mayası, başkası tutmuyor yakışmıyordu...
Ben İstanbul dan ayrıldım, ayrılırken bir evin bir ağabeyin ablan var dedi tüm Kenter ailesi, öyle bildim, gittiğim her yerden insanlar aktör aktris hatta manken adayları gönderdim, hiç birine en ufak bir kaş katmamışlar gidenlerin hepsi o kadar memnun kalmışlardı ki büyük ustalardan bazıları seçilememelerine rağmen küskünlük duymamışlardı, küçücük bir kendini beğenmişlik sergilememiş büyük ustalar.
Ne mutlu ki beni de unutmamış hala adam yerine koymaya devam etmişler...
Yok kardeşim kim ne derse desin büyük ustaya "ölüm yakışmıyor."
Beni ikna edemezsiniz, sadece ara verdi, zaten son zamanlarda da vefasızlığa vatanın düşürüldüğü duruma içerliyordu...
Gözleri ile geleceği anlatabilen sözleriyle sıcaklığı sevgiyi yaşatabilen ender insanlardandır.
Tanıdığım en sakin en yumuşak en kibar en yakışıklı en güzel insan "seni uğurluyorum" ama bir gün bir yerde kavuşacağız, biliyorum ki senin Tanrının yanındaki en güzel yere ben gelemeyeceğim...
Sen kim ben kim?
Sen şimdi hayatının en doğal rolünü oynuyorsun biliyorum ama ben ilk defa senin oynadığın bu rolü beğenmedim...
Sana hiç yakışmadı inanılmaz kötü oynuyorsun ne sesin uymuş ne tipin, gitme desem sen karar verdin mi vazgeçmezsin biliyorum...
...
Yakışmadı "ölü" rolü hiç yakışmadı!
Susuyorum çünkü dilim tutuldu, gözyaşlarım mı kurudu yoksa sen istedin diye mi ağlayamıyorum...
Ustam, ağabeyim yiğit dürüst ilkeli vatansever unutulmaz eşsiz muhteşem adam,
Mekanın cennet, ruhun şad olsun...
Tüm KENTER ailesinin ve Türkiye'nin Tiyatronun sanatın başı sağolsun...
Hiç bitmeyen saygılarımla;

Mucuk gözlü Bankacınız,

Erdoğan Özgenç

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..