Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Mayıs '07

 
Kategori
İnançlar
 

Ölümü özledim!

Ölümü özledim!
 

''Canlılar! Biletleri önceden kesilmiş hayat yolcularıdır..'' (SR)

Ölümün sadece hayatımızın son günü olduğunu ve ötesini berisini sadece Allah'ın bildiğini biliyoruz..

İnsan için!

''ÖLÜM'' maddenin bedeni terk ettiği ''RUH'' denilen ''ışık ve enerjinin'' (yani benim tarif edemediğim!) kendine has bedeniyle mezarda ve mezar dışında yaşamına devam etmesidir de deniyor..

Kısaca ÖLÜM, beden elbisemizde işi bitiriyor, RUH bedenimiz olarak, bizimde bilemediğimiz göremediğimiz sır dolu bir hayatın içinde yaşamına devam ediyormuş..

Tabi burada ki yaşanılan hayat en mühim!

Ruhumuzun oradaki yaşamını rahat ve huzur içinde geçirmesi yine bizim elimizdeymiş..
Meleklerin kulağıma fısıldadığına göre, orada ne banka ne cüzdan nede geçer akçe varmış.. Oradaki harcamalar, günah ve sevaplarımızla ödeniyormuş..

KUR'ÂN-I KERİM'e ve İslam Dini’nin esaslarına göre ölüm olayı!

*Beynin durmasıyla birlikte, vücuda yayılan bioelektrik enerji kesildiği için; beden, ruhu kendisine bağlı tutan elektromağnetizmasını yitirir ve böylece, RUH, bedende bağımsız yaşam biçimine geçer. İşte bu olay ÖLÜM kelimesiyle anlatılır.*

*''Her NEFS ölümü TADACAKTIR!..''*

Ölümü Özledim!

Sevmelerimin adını
Hiç koymak istemedim,
Sadece sevdim..
Sevmeyi sevdim..

Sevmek
Sevilmekten ağır olsa da
Sevdim.

Ortasında iken kalabalığın
Yalnızlığı sevdim.

Yalnızlığımda
Sevilmeyi özledim
İstedim.

İsteyip, özleyip,
Dertlendim,
Yalnızladım,
Neredesiniz a dostlar?

Dostlarımı özledim
Dostlarımı sevdim
Dostlarımı yedim
Dostlarımı gömdüm..

Bazı dostlarımı içime gömdüm..

Rahmetlileri de sevdim
Özledim..

Hayatı yaşarken
Ölümü dahi sevdirdi dostlar.

Ölüm,
Neredesin canım?

Çok özledim,
Gel artık... (Zaman - 2000 / Dünya Yılı )


Sabiha RANA

Bizler yaşarken. Ömür dediğimiz zaman dilimleri. Her birimizin hayatından, sevdiklerimiz ve tanıdıklarımız olarak,
akar giderler gözlerimizin önünden..
Bizler de sabır diler, okunan o selâ ile birlikte, bir sıra öne geçeriz..

*''KUR'ÂN-I KERİM'' den.*

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..