Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '13

 
Kategori
Kentleşme
 

Olur mu böyle Hasan?

Olur mu böyle Hasan?
 

 

Bolu Yöresine ait “Beyaz giyme söz olur, siyah giyme toz olur” türküsü bir Antepli tarafından yazılsa kesin“Siyah giyme toz olur, beyaz giyme çamur olur” diye yazılırdı. Çünkü bu Antep’in “Yazı bi dert kışı bi dert; keşke gelmeseydim” diye her gün söyleniyorum kendi halimde üniversite etrafının halini görünce.
 
Tramvay duraklarında bekleyenler “Kara tren gecikir belki hiç gelmez” şarkısını koro halinde söylese yeridir. Çünkü zaten 12 dakikada bir gelen tramvaylar birde arıza yaptığında daha da fazla bekletiliyor yolcuları. Sonra itişe kalkışa biniyorsun ve içerisinde nefes almaya çalışıyorsun. Siz hala Ceylan “Antep’in hamamları” deyince gerçekten hamamları mı kastettiğini zannediyorsunuz Antep’in tramvayları varken?
 
Sanko Park inşaatı için asırlık ağaçlara kıyanların daha ilkokuldayken “Baltalar elimizde, uzun ip belimizde; biz gideriz ormana hey ormana”  şarkısını söylemiş olması garipsenecek bir durum değildir diye düşünüyorum.
 
Murat Güreş Hoca’mın birkaç ay önce kaleme aldığı turizm öğrencilerinin kardan dolayı yolda kaldıkları olayını okuyunca nedense içimden “Yollarına kar mı yağdı, gelmedin nazlı nazlı” şarkısını dinlemek geçti. Hatta radyoyu arayıp istek parçası verecektim “Türkiye’nin 6. Büyük kentindeki kardan dolayı yolda kalan öğrencilere” diye ama sonradan vazgeçtim; utanması gerekenler utanmazda utanmak onlara kalır diye.
 
Eğer şoförler günü olsaydı Antep Halk Otobüsü şoförlerinden birine İsmail YK’nın Bas Gaza albümünü hediye edecektim ama maalesef öyle bir gün yokmuş, üzüldüm.
 
E bu kadar sorunlu işin şarkısı olurda bu sorunların baş sorumlusunun şarkısı olmaz mı?
 
Malatyalı Fen İşleri Müdürümüz Hasan Hüseyin Sülü’nün şarkısı hem de gakgoş gardaşı Fatih Kısaparmak’tan geliyor.
 
“Olur mu böyle Hasan,
 
Söyle olur mu hasan,
 
Bu nasıl ihanettir anlamadım gitti
 
Birde sen olmasan, ah birde sen olmasan”
 
Yazının Linki:
 
http://gaziantephaberler.com/mehmet-emin-ozturk&olur-mu-boyle-hasan-yazisi-6489.html
 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..