Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '18

 
Kategori
Sertifika Programları
 

Online Eğitimin En İyileri

Online Eğitimin En İyileri
 

Yeni eğitim-öğretim dönemi başladı, ancak eğitimi okulla sınırlamamak lazım! Hatta günümüz koşullarında muhakkak dijital dünyanın avantajlarından eğitim için de yararlanmak gerek. İşte size dünyanın en iyi eğitim siteleri…

Dünyanın En iyi Eğitim Siteleri
İnternet’in hayatımıza girmesi ile bilgi erişilmesi çok kolay bir şey halini aldı, tabi doğru bilginin yanında İnternet’in yanlış bilgileri de barındırdığını unutmamak gerek. Bugün artık alacağımız evden arabaya, hastalığımızdan yemek tariflerine, yaptığımız işlerde ki gelişimden öğrencilerin ödevlerine kadar her şey için İnternet kullanılıyor. Peki düzenli iyi sonuç getiren bilgilere ulaşmakta zorlandığınız olmuyor mu? İşte sizin için en iyi bilgilere ulaşabileceğiniz, gerçek eğitmenler tarafından hazırlanan neredeyse aradığınız her konuda doğru bilgiler bulabileceğiniz bazı siteler.

Keyfini çıkarın.
    Youtube EDU – Youtube eğitim videoları kanalı
    Reddit –  İnternet’te bir çok şey için oy kullanabileceğiniz site, en iyi en kötüyü belirleyebilirsiniz.
    OpenSesame – Online eğitimler alabileceğiniz güzel bir site.
    Google Scholar – Aradığınız konular ile ilgili daraltılmış bir arama sağlayan Google hizmeti.
    Quora – Kişisel Gelişimden teknolojiye, sosyal medyadan aile ile ilgili konulara, yemek yapmaya kadar aklına gelebilecek bir çok konu ile ilgili konuları takip edebileceğin, tartışabileceğin ve uzmanlarından yardım alabileceğin bir site.
    TED – Zihninizi açacak, yenilikçi, kişisel gelişim için çok güzel videoların olduğu bir site.
    Flipboard – Kendi kişisel derginizi oluşturabileceğiniz bir site. Aynı zamanda telefon, tablet gibi cihazlarda da kullanabileceğiniz bir uygulaması da mevcut. Hazırladığınız kişisel derginize Pc, telefon veya tabletten ulaşabiliyorsunuz.
    Academic Earth – Dünyadaki en iyi üniversitelerinden eğitimler alabilirsiniz.
    Khan Academy – Ücretsiz harika bir site, kayıt olduktan sonra seçimini yaptığınız dersler ile ilgili hemen ücretsiz eğitim almaya başlayabilirsiniz.
    Turkcell Akademi- Bir çok alanda eğitimlere katılabileceğiniz Türkcell’in eğitim platformu, iş hayatı, sınav eğitimleri, ingilizce eğitimi, sertifika eğitimlerine katılabilirsiniz üstelik video eğitimler.
    Code Academy – Uygulama yapmak, web sitesi tasarlamak için gereken kodları yazmanızı öğretiyor.
    Cerego – Bellek yönetimi için kullanabileceğiniz bir sistem. Kolay öğrenmeniz için kişiselleştirilmiş çalışma planları oluşturabiliyorsunuz.
    Coursera – Hemen her konuda içerik bulabileceğiniz online ücretsiz eğitim sitesi.
    iTunes U – Ziyaret edilmesi gereken bir site, en iyi üniversitelerden içerikler bulunuyor
    Personal MBA – Yüksek fiyatlı MBA programları için alternatif olabilir.
    Anki – Yeni bir dil öğrenebilir, önemli sınavlarınıza hazırlanabilirsiniz size yardımcı olacak bir Flashcard (Sisteminize kurmanız gereken bir program) oluşturuyorsunuz.
    Umano – Okumak için zamanınız yoksa dinleyerek öğrenebileceğiniz bir sitem karşınızda
    LifeHacker U – ABD’nin en iyi kolej ve üniversitelerden online kurslar alabilirsiniz.
    Saylor – İlgilendiğiniz alanla ilgili sertifika alabileceğiniz online eğitim veren site.
    Son olarak İstanbul İşletme Enstitüsü. Türkiyenin en büyük ve en kaliteli online eğitim sitesi.

 
Toplam blog
: 17
: 1569
Kayıt tarihi
: 16.06.17
 
 

İK alanında yüksek lisans yaptım. Çalışmalarımı kendi tumblr sitemde yayınlıyorum.  ..