Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Oooooooo

Oooooooo
 

 ''  Fotoğraftaki öznenin fısıldadığı sözcükleri anlayacak kadar zeki olsaydım, inan bana tüm o sözcükleri duvara kusarak yazardım. Mürekkebimden damlayan her harf benden bir iz bırakırdı.''...

Şüphesiz düşünebilirsin düşünmek istersen eğer  resim ve öznenin en soğuk halini....üstelik an dediği atık bir maddenin içine hapsolmuş, sıkışıp kalmış zerrenin zerresi değilmiki unutulup gidecek.

Biliyormusun ! Çok şey söyleyebilirsin, hiç bir şey söylemeden çekip giderken. 

Yine de söylemeliyim, ey zalim sevgili !..  '' Ben seni sende görmeliyim, sensiz seni neyleyim.''

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..