Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Blog
 

Öptüm seni MB, öptüm seni editör!...

 Öfff.

Bugün sekizinci gün.

Demek geçen hafta Cuma günü, blogda  a-siyazar diye rumuz döşeyen ben, korkunun Allah’ını yaşamışım!

Ha !

Eğer ölüm canın çekilmesiyse yavaş yavaş, vallahi hoş geldi.

Ne güzel, usulca çözülüveriyor şifresi hayatın.

 

 

Havası çekilmiş balon gibi sönüyorsun!  

The end…

Öpücük sana milliyet blog, öptüm seni yazılarımı önermeyen editör, muck!

Hastir sana, güç yalakası liboşh!

Hoşça kal yani…

Hoşça kal , okura havale, sende öpüldün.

***

Şaka diyeceğim ama değil…

Vallahi.

Hoşça kal dedim en sahisinden.

Ve.

Hoş geldi ölüm!

Güzel geldi!

***

Canı, kanı çekiliyor insanın…

Usulca, öğrenci evinde sevgiliyi öper gibi.

Heyecanlı!

Heyecan diyorum ya himalayada,falan…

Ben azıcık heyecan diyorum, ama can yakmıyor, yanmıyorum!

Ölüyorum!

Öpücük neyime…

***

 

‘İskemik atak’ diyor doktor, şimdi sırası mı?

Yaş kırk dokuz, yerim ‘iskemik atağını’ doktor!

Anladım, yaş 49 olmuş! Eyvallah, eyvallah ta sana ne 49’dan !

Eee, öldürme bari yaşarken...

Sigara içmeyeceğim söz. Söz de o kadar yani.

Uzun etme doktor!

Bak,Kanatçı’da rakımı içerim hesabın kime yazdığı umurum değil!

Ben öderim, yeşilsoğan öder, Erol öder,Ersin öder umurum değil  yani…

Sende buyur canım!

Neşemiz daim olsun…

 

***

Çık...

Ha anladım, sigara içmeyeceğim.

Hımmm!

Aspirin alacağım Allahın her günü.

Yaşlanmışım….

Kanım koyulmuş.

Aspirin içip artık gençlere ayak uyduracağım!

Cıvıyacağım, kanım sulanacak!

***

Bak doktor, rakımı içerim, hazır vergisi aslını geçmemişken.

Canım çeker semaya çıkarım, canım çeker yerde sürünürüm.

“Sana ne! “ demiyorsam itliğimden değil erdemimden.

İçerim!

***

Laf aramızda şu sigarayı bırakmak ne zormuş birader. Çakmak çaksan tutuşup parlayacak benzin bidonu gibiyim. Üç kuruşluk zevkimizi çok gördü doktor! İçme,yeme…

Ohaa

!***

Utanmasa…

***

‘İskemik atak’ diyor doktor, şimdi sırası mı?

Yaş kırk dokuz, yerim ‘iskemik atağını’ doktor!

Anladım, yaş 49 olmuş! Eyvallah, eyvallah ta sana ne 49’dan !

Eee, öldürme bari yaşarken...

Sigara içmeyeceğim söz. Söz de o kadar yani.

Uzun etme doktor!

Bak, Kanatçı’da rakımı içerim hesabın kime yazdığı umurum değil!

Ben öderim, yeşilsoğan öder, Erol öder,Ersin öder umurum değil  yani…

Arayacaklar.

Sen de buyur canım!

Neşemiz daim olsun.

Yarasın…

 

  

  

  

 

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..