Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
640
 

Öptüm seni MB, öptüm seni editör!...

 Öfff.

Bugün sekizinci gün.

Demek geçen hafta Cuma günü, blogda  a-siyazar diye rumuz döşeyen ben, korkunun Allah’ını yaşamışım!

Ha !

Eğer ölüm canın çekilmesiyse yavaş yavaş, vallahi hoş geldi.

Ne güzel, usulca çözülüveriyor şifresi hayatın.

 

 

Havası çekilmiş balon gibi sönüyorsun!  

The end…

Öpücük sana milliyet blog, öptüm seni yazılarımı önermeyen editör, muck!

Hastir sana, güç yalakası liboşh!

Hoşça kal yani…

Hoşça kal , okura havale, sende öpüldün.

***

Şaka diyeceğim ama değil…

Vallahi.

Hoşça kal dedim en sahisinden.

Ve.

Hoş geldi ölüm!

Güzel geldi!

***

Canı, kanı çekiliyor insanın…

Usulca, öğrenci evinde sevgiliyi öper gibi.

Heyecanlı!

Heyecan diyorum ya himalayada,falan…

Ben azıcık heyecan diyorum, ama can yakmıyor, yanmıyorum!

Ölüyorum!

Öpücük neyime…

***

 

‘İskemik atak’ diyor doktor, şimdi sırası mı?

Yaş kırk dokuz, yerim ‘iskemik atağını’ doktor!

Anladım, yaş 49 olmuş! Eyvallah, eyvallah ta sana ne 49’dan !

Eee, öldürme bari yaşarken...

Sigara içmeyeceğim söz. Söz de o kadar yani.

Uzun etme doktor!

Bak,Kanatçı’da rakımı içerim hesabın kime yazdığı umurum değil!

Ben öderim, yeşilsoğan öder, Erol öder,Ersin öder umurum değil  yani…

Sende buyur canım!

Neşemiz daim olsun…

 

***

Çık...

Ha anladım, sigara içmeyeceğim.

Hımmm!

Aspirin alacağım Allahın her günü.

Yaşlanmışım….

Kanım koyulmuş.

Aspirin içip artık gençlere ayak uyduracağım!

Cıvıyacağım, kanım sulanacak!

***

Bak doktor, rakımı içerim, hazır vergisi aslını geçmemişken.

Canım çeker semaya çıkarım, canım çeker yerde sürünürüm.

“Sana ne! “ demiyorsam itliğimden değil erdemimden.

İçerim!

***

Laf aramızda şu sigarayı bırakmak ne zormuş birader. Çakmak çaksan tutuşup parlayacak benzin bidonu gibiyim. Üç kuruşluk zevkimizi çok gördü doktor! İçme,yeme…

Ohaa

!***

Utanmasa…

***

‘İskemik atak’ diyor doktor, şimdi sırası mı?

Yaş kırk dokuz, yerim ‘iskemik atağını’ doktor!

Anladım, yaş 49 olmuş! Eyvallah, eyvallah ta sana ne 49’dan !

Eee, öldürme bari yaşarken...

Sigara içmeyeceğim söz. Söz de o kadar yani.

Uzun etme doktor!

Bak, Kanatçı’da rakımı içerim hesabın kime yazdığı umurum değil!

Ben öderim, yeşilsoğan öder, Erol öder,Ersin öder umurum değil  yani…

Arayacaklar.

Sen de buyur canım!

Neşemiz daim olsun.

Yarasın…

 

  

  

  

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Geçmiş olsun...

Ezgi Umut 
 25.11.2011 20:07
Cevap :
Teşekkürler Ezgi hanım...  25.11.2011 20:12
 

ne güzel işte!! Ataktasın!! Bir de niye sigarayı bırakıyorsun ki!! Rakıya ayıp olacak!!

Ahmet Balcı 
 20.11.2011 21:22
Cevap :
Senin gibi dost varken düşmana ne gerek var yahu! Biran önce postalamak istiyorsun öbür tarafa beni!!!  20.11.2011 23:32
 

Geçmiş olsun Necati Bey. Hesabı "Libosh'lara" havele ettiğiniz besbelli)))). Selamlar, saygılar.

DurmuşGüler 
 20.11.2011 12:59
 

Merhaba, "İskemik atak" teşhisi kardeşime de konmuştu; son yıllarda adını daha fazla duyar olduk. stres asıl müsebbib. Sigarayı bırakmak inanın zor değil.Geçmiş olsun. Fotoğraflar gerçekten harika. Sağlık, huzur sizinle olsun. Selamlar

NEZHAD AGLAĞU 
 20.11.2011 0:50
Cevap :
Sigarayı bıraktım...Stresin mutlaka payı vardır ama sinirleri besleyen damarların bir anlık tıkanması sonucu yaşanana iskemik atak deniliyor.Dahası ise felçe yol açıyormuş... Teşekkür ederim,selamlar...  20.11.2011 11:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1116
Toplam yorum
: 2289
Toplam mesaj
: 135
Ort. okunma sayısı
: 815
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster