Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '17

 
Kategori
Mizah
 

Öptürme Merkezi (Büyük Öpmek Beş Küçük Öpmek Bir Lira)

'Küçük öpme 1 lira, büyük öpme 5 lira'

Amanın bu da ne dememe kalmadı daldım içeri...

- Bu ne iş kardeş, hayırlı olsun da. Ben böyle şey ne duydum ne işittim... Bu nası iş?

- Abi üç oda var. Birinde sarışın bir hatun, birinde esmer, birinde kumral. İstediğini seç. İster yanaktan ister dudaktan bir kereliğine öpüp bırakmak (En fazla bir dakka) 1 lira, eğer uzun uzadıya öpmek istersen (en fazla beş dakka) 5 lira.

- Daha fazlasını istersem.

- Genelev mi la burası. Fazlası için git geneleve. Burası sadece Öptürme Merkezi... Öpücük alma yeri. 

- Devlet ne diyo bu işe...

- Öpen razı, öptüren razı, ne diyecek vergisini aldıktan sonra... Hem istihdam sağlıyoruz. Bak kapıda ilan var. İşçi arıyoruz. Bizim kızlar en fazla bir iki ay ne çalışıyor ne çalışmıyor. Maaşları yüksek ama halkımız aç ve arz ve talep çok olunca öpülmekten gına geliyor, başlarım lan işine de deyip çekip gidiyorlar..

- Sorması ayıp maaş ne...

- Valla 5.000 veriyorum.

- Peki sana ne kalıyo...

- Çok şükür bana da bir o kadar kalıyo ki oturduğum yerde iyi iş...

- Sigortaları var mı?

- Kem küm de küm kem de kem kem de küm küm...

- Tamam geçtim. Zaten çalışan da en fazla iki ay çalıştığına göre normaldir...

İYİ İŞMİŞ VALLA. Ama böyle şapur şupur öpülen kızları halkımız yine de öpmek istiyor ya. İyice midesizleştik... 

-Sudan ucuz abi... Bir de öpülmeyi milletçe seven bir milletiz...

Öpen öpene. En çokta devlet öpüyor sağolsun... Sabuna vergi, şuna vergi, suya vergi... Özel vergi, büyük vergi, küçük vergi... Hizmet olsun diye köprü yapsa geçsen vergi. Birde yeterli geçiş olmasa geçmeyenlerin vergisi... Aman cahilim ben, aklım ermez BÜYÜKLERİN İŞİNE... Ama kafasını gullanana ekmek çok. Bu İstanbul'da insan aç galumu be...

- Seni takdir ediyorum. Ama bu gidişin hiç hayra alamet değil benden demesi... Adım adım p.... liğe gidiyosun demedi deme...

- Abi bak onlara bile milletçe iki gün p.....nk diyoz da sonra oluyo la 'Beyfendi'...

- Hah hahaa haaa. Haklısın.

 Ben sarışına gideceğim al şu 20 lirayı beyaaa uzun öpeceğim tamam!!

- HA aman beyfendi öle şey olmaz. En fazla beş dakka, gavat mıyız biz. Kurallarımızı kimse çiğneyemez. Namuslu bir işletmeyiz biz. Al şu paranı....

- Tmm o zaman beş dakka aç...

17.11.2017

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..