Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Yolculuk
 

Ortamı sevdiniz galiba

Ortamı sevdiniz galiba
 

Kış uykusundan uyanıyor Bodrum.

Bir kac gundur buradayım . Doğa uyanıyor . Dag´, taş yol kenarları rengarenk çiçeklerle dolu. Araba ıle dag yolunda ılerlerken zeytın vs. satan bır ana kız ile karsılaştık. Kardeşimle " AA...ne guzel çiçekler ..." deyip çimenlerin üzerine oturup resim cekilirken "SİZ ORTAMI SEVDİNİZ GALİBA ..." dedi içlerinden biri .

İlkokul ikiye giden yiğenim bir gün MB cu kardeşim Halide ile Bitez koyuna nazır tepede , hemen oturdukları sitenin önünde , çiçeklerle bezeli yere ayakkkabıları yastık yapıp uzanınca kendilerini çok iyi hissetmişler . Melis yakında otlayan bir iki inege bakıp , " Her an böyle bir ortamdalar , şu inekler ne şanslı ." diye hayıflanmış. Dün ben de o güzel tepede yürüyüşümü yaptım iki güzel yigenim ve daga salınan oraya buraya koşturan Yaren ve Taro ıle . Onlar iki güzel kurt köpegi ve Taro nun isim annesi benim .

Saglığım düzeldi . Yiyecekleri , özledigim bır çok seyi , az da olsa yemeğe başlamak ne güzel . Yazımın başında "Bodrum kış uykusundan uyanıyor ." diye yazmıştım. Sahile inince boyanan , temizlenen motorlar..kepenklerini yavaş yavaş açan esnaf, sezona hazırlanan dükkanlar ....

Sahilde çay bahçesinde içilen çay ve yanında çıtır simitler ....NE GÜZEL BIR ÜLKEMİZ VAR .

Japonya'da gazete başlıklarına göz attıgımda siyasal ve sosyal ortamda ülkemizde yaşanan sorunlar burada beni çok endişelendirirdi. Buraya gelince insanımızın rahatlığını görünce ben de bıraktım endişelenmeyi . Sözüm meclisten dışarı milletimiz bağışıklık kazanmıs gibi . Herkes bir şeylerden şikayetçi ..ÇOK DERDİM VAR , ÇOKKK diye şikayetleniyor ama yine de herkes yaşamını şu ya da bu şekilde sürdürüyor .

Tesadüfen dinlediğim ÇOK DERDİM VAR , VAR ÇOKKKK şarkısını çok sevdim ve kardesimdan CD yı istedim . Bizim gibi hem dertli oldugunu şarkılarında oyun havası şeklinde yantısan tek millet biziz galiba .

Bugün Bodrum un pazarı . Yolları açın geliyorum .... Hava düne göre serın ve güneşin sıcaklığını ışığını kapayan bulutların bile keyfimi bozmasına izin vermeyecegim .

Biraz daha buradayım . Sonra ver elini ANKARA. Bu arada Ege nin incisine de gitmek istiyordum ama olanaksız gibi .. Kısmet .

Sevgi ve saygılarımla ...

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..