Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '17

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ötekileştirmenin ayıbını yaşıyoruz

Ötekileştirmenin ayıbını yaşıyoruz
 

Penguenler kadar bile olamıyoruz yazık:(


Bugünler

Nasıl günler bugünler böyle ya

Bir ayrıştırma

Bir ötekileştirme

Ayrıştırdığına

Ötekileştirme ayıbı

Sormayın gitsin canlarım

Beni hayrete düşürüyor bu durum

Ve çok üzüyor çok

Bu ayıpla yaşanmaz ya

Yaşanmaz

Vallahi de billahi de yaşanmaz

Siyasetin cılkı çıktı adeta

Meclis oturumlarını izlemekten

Tiksinir hale geldik ya

Bağırtı

Çağırtı

Aldı başını gidiyor

Bana öyle geliyor ki

Ana avrat küfürler ediyorlar birbirlerine

İnşallah yanılıyorumdur

Çok ayıp çok

Öğretmen yüreğim

Kaldıramaz oldu bu kepazeliği

Bense neler düşünüyorum

Ayrıştırmayalım diye

Ötekileştirmeyelim diye

Bakın bir şiirimde şöyle sesleniyorum

SEN HARİÇ

Bir sen varsın bir de sen hariç içimde

Selamsız iki gönülsünüz gönlümde

Seni sevdiğim zamanlarda

Sen harici de isterim yanımda

 

Sensiz kalamam kalırsam yaşayamam

Sen hariç üzgünse eğer asla mutlu olamam

 

İçimle dışım bir gönüle sığmaz mı

Senle sen hariç bir dalda iki çiçek olmaz mı

O zaman dünya bu gönüle dar gelmez mi

 

Haydi, gönül haydi iki değil bir olalım

Senle sen hariç bu gönülde dost olalım

           (Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)

...

Gelin canlar biz diyelim

Ben değil biz diyelim

Benle ben harici dost kılalım

Şu yaşamı tatlı, tatlı yaşayalım

...

Sevgi saygılarımı sunuyorum

Ve birlikteliğin yeşerttiği güzelliklerde kucaklaşalım istiyorum

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..