Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
2859
 

Öyle yapma... Kırışırsın...

Öyle yapma... Kırışırsın...
 

Benim ablam tam bir kırışık düşmanı.
Eğer böyle bir meslek olsa idi. Kesin uzmanlığı kimseye kaptırmazdı...

Oturuyoruz. Tam konuşmanın ortasında... Hiç ilgisi yokken "Bak... Sen ağzını büzüyorsun konuşurken... O dudakların böööyylleee kırışacak"

Gösteriyor nasıl kırışacağını...
Korkuyorum. Çok kötü gözüküyor çünkü.
Dudaklarımı yaya yaya konuşmaya çalışıyorum.

"Öyle gülme" diyor yine bir cümlenin arasında.
"Nasıl yani?" diyorum.
Kahkaha atarken, ööyyllee kendimi salarsam göz çevrem kırışırmış.
Hmmmm... Ben de küçük küçük gülerim o zaman.

"Dik otur... Kamburun çıkacak... Göğüslerin sarkacak."
Hemen dik oturuyorum... Sonuç kötü çünkü... Sarkmasın değil mi göğüsler.

"Burada kal bu gece... Laflarız" dediğinde başıma gelecekleri biliyorum. Ama "iki kardeş ve laflama düşüncesi" hoşuma gidiyor. Kalmaya karar veriyorum.

Yatacağım oda yatmadan önce bir saate yakın havalandırılıyor.
Buzzz gibi havada... Buzzz gibi yatağa yatıyorum.
Neymiş efendim... "Oksijen var ya oksijen... Gençleştirirmiş cildi". Peki.

Yastığım yok...
Aranırken, geliyor odaya.. "Ne arıyorsun?" diyor.
"Yastık yok" diyorum.
"Özellikle koymadım... Yastıkla yatma boynun kırışır"diyor.
Bütün gece omuzum fazla gele gele... Uyumaya çalışıyorum.
Alışık olmadığından böyle yatmaya, başımla gövdem kırkbeş derecelik açı yapmış durumda.

Sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum...
Dudaklarımı yaya yaya konuşup...
Küçük küçük gülüyorum yanında...
Ve dik oturuyorum koltukta... Kazık yutmuş gibi.
Çünkü cümlelerimin "ne yaparsam kırışmam" önerileriyle kesilmesini istemiyorum.

Kendi evime geldiğimde... Kocaman kocaman kahkahalarla gülüp... Koltuğumda yayılıyorum...

Ve gece canım yastığıma sarılarak uyuyorum...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Editör'den Öneriler alanında yayınlanmıştır

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

çok güzel bir yazıydı gülüşünüze sağlık:)) bence de kırışıklıkmış neymiş bırakalım bunlaı bir tarafa ve gülelim içimizden geldiği gibi..hem tam tersini düşünün kaşlarımızı çattığımızda alnımızın ORTASINDA KESKİN KIRIŞIKLIKLAR OLUŞUYO ..kırışacaksam gülümsemekten ,mutluluktan olsun...

Ekim Güneşi 
 04.10.2007 17:36
Cevap :
Merhaba, Evet, katılıyorum size. "Kırışacaksam gülümsemekten, mutluluktan olsun". Her çizgi "mutlu anılar" barındırsın içinde. İçten yorumunuza ve katkılarınıza teşekkürler. Mutlukalın:)  04.10.2007 18:02
 

Kız kardeşim konuşurken alnını kırıştırınca hemen uyarma gereksinimi duyuyorum yada arkadaşlarıma çocuklarına isim seçerken Tuğçe, Buğra gibi dudak büzüştürmesi gerektirmeyen isim koymalarını tavsiye ediyorum. Bir anne çocuğuna her seslendiğinde dudaklarını büzerek seslenmek zorunda kalırsa, vah haline, değil mi ;))) Ama bence ablanızı ciddiye alın. Valla ben 35 yaşındayım, ama çok şükür henüz kırışıktan eser yok Hatta yaşımı öğrendiklerinde, çok kişi kısa süreli bir şaşkınlık yaşıyor ;)) Sebep malum: fazla mimik yapmayacaksın ve bol bol su içeceksin! Ablanıza selam, yastıksız yatmak değil, sırtüstü yatmak gerek bu arada ;)

Nazan Adıgüzel Köseoğlu 
 03.10.2007 10:00
Cevap :
Merhaba, "Dudak büzüştürmeyen isimler"... İlk kez duydum inanın:)) Sizin şartlar biraz daha ağır mı ne:))) Şaka tabii ki. Aslında zorlanmadan bunları yapabilenleri takdir etmek lazım. Ama işte ben yastığına sarılarak uyuyan, kahkahalarla gülen... Ve bunları yaparken de "kırışır mıyım" diye "düşünmek istemeyenlerdenim". Bol su içmek konusunda size katılıyorum:)Yorumunuz çok hoştu, gülümsetti. Teşekkürler. Mutlukalın:)  04.10.2007 11:32
 

Bir elinde cımbız, bir elinde ayna .... :) sabahın bu saatinde ;)

sedataydın 
 12.05.2007 6:21
Cevap :
Merhaba, Maalesef öyle olunuyor bazılarının (abla mesela) yanında:)) Şaka tabii ki. Mutlukalın:)  13.05.2007 2:34
 

bende de aynısının bir değişik versiyonu bir abla var:)o da gezinio buralarda aman duymasın:)yok gülünce gözlerinin kenarlarında kaz ayakları çıkıyormuş.aklı zoru cildinle:)benimkinden güzel walla:))

ScReAm 
 11.05.2007 13:05
Cevap :
Merhaba, Yürek kırışığından... Ruhsal deformasyondan korkarım ben. Aramızda kalsın da... Bu cümle hep dilimin ucunda... Bir gün ablamın yanında ağzımdan kaçacak diye korkuyorum:))) "Günü gelince düşünürüz" dedim... Şimdiden başlamazsam geç kalınırmış:) Mutlukalın:)  11.05.2007 18:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 139
Toplam yorum
: 1165
Toplam mesaj
: 57
Ort. okunma sayısı
: 1876
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster