Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Öylesine...

Öylesine...
 

Şışşştt… Düşünce mastürbasyonlarına gerek yok. Biraz duman ve Pink Floyd. “We don’t need no thought control!”


“I don't need no arms around me
And i don’t need no drugs to calm me.
I have seen the writing on the wall.
Don't think i need anything at all.
No! don't think i'll need anything at all.
All in all it was all just bricks in the wall.
All in all you were all just bricks in the wall.”

Farkındalık delirtebilir, yazmak bazen tehlikelidir. İnsanı o da delirtebilir.

“Lodos gözlerinle bakıyorsun bana.” Bu söz bugün söylendiğinde gerçekten karşımdaki insan ne demek istiyor diye düşündüm. Lodos sıcak eser ve sonrasında hep yağmur yağar. Lodos kaybolur ve hava soğur, üşürsün. Sanırım şimdi anlayabiliyorum.

Daha kışkırtıcı bir müzik. “I wanna Rock!” Yada “Never again”. Yo hayır “Pretty woman.” Güzel. Rolling Stones “Paint ıt black.” Daha mı uygun. Sanırım bu akşam müzik arşivimden ne dinlemem gerektiğine bir türlü karar veremiyorum :)

Düşünce demiştik ve yazmak. Evet bence bunlar insanı delirtebilir. Yaşamı sorgulamak o kadar da önemli değildir. Nedenler ve niçinler… Canı cehenneme değil mi?

Nedenlerin ve niçinlerin aklımızda sevişmesine neden izin veriyoruz ki? Doğru müziği bulmalıyım. Romantik bir şeyler belki Eric Clapton’dan “Wonderful Tonight.” Ya da vazgeçtim “I feel good.” James’da fena sayılmaz. Cazı da severim. Ya da Leonard Cohen'den "A girl like you." o da güzeldir hani...

Tamam haklısınız ama siz de 2000 küsur şarkı arasından gerçekten siz de benim yerimde olsaydınız benim gibi ne dinlemek istediğinize karar vermeniz kolay olmayacaktır. Zaten bu yazıyı da yayına verip vermeyeceğimden emin değilim çünkü okuduğunuz üzere zırvalıyorum. Hey bakın listemde ne çalıyor tahmin edin. Jimi Hendrix “Go Jonny… Go Jonny go go… Jonny be good.”

O yıllardaki dans figürlerini yapmayı denemiş miydiniz?

“Jonny be good.” Diyerek zırvalamayı kesiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=fPtHv48e1No&feature=related

Herkese iyi akşamlar!

Mutlu kalın.

BLOGNOT: Bu arada youtube bulabildiğim en iyi versiyon buydu. Ben orijinal kaydından dinliyorum. Aslında soykırımla ilgili bir yazı yazmıştım ama onu daha sonra iyice irdeledikten sonra yayınlamayı tercih ederim. Bu havadan sudan olsun. Okuma sabrı gösterenlere teşekkürler… :)

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..