Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '18

 
Kategori
Değerleme
 

Özlemimsin Güzel Türkiye

Özlemimsin Güzel Türkiye
 

Ela hanım benim bir diğer canım:)


Özlemim
Özlemim
Özlemim
Özlemimsin güzel Türkiye
Durmadan
Durmadan
Durmadan
Ama durmadan
Gönlümde yaşayansın
Akılımda sen varsın hep
Düşüncelerimi
Sen kaplıyorsun hep
Hep
Hep
Hep
Hep işte hep
Yatıyorum kalkıyorum
Sen geliyorsun akılıma
Sen geliyorsun
Sen geliyorsun
Seni görüyorum
O güzel görünüşünle
Saygıyı yüceltmiş
Sevgiyi
Ülkenin her yerine yaymış
Görüntüsel
Düşünsel
Davranışsal güzelliğin
Yiyip bitiriyor beni
Yiyip bitiriyor
Yiyip bitiriyor
Yiyip bitiriyor
Ülke yetmemiş
Dünyaya
Saygı yaymışsın
Sevgiyle bürümüşsün onu
Bilim fen yol gösterinin olmuş
Bu evrede sana
Teknik teknolojik gelişmeyi
Yaymışsın ülkeye hatta tüm evrene
Bilimsel eğitim kurgulamışsın
İnsanlarının kendisi olmasını sağlamışsın
Bilgi konisi oluşmuş çoğu insanda
Yaratıcı olmuş tüm insanların
Derin düşünce yer almış yaşamda
Yalan yok olmuş
Öfke kızgınlık kötü söz söylem
Terk etmiş insanlığı
Bir melek olmuş insanların adeta
Güler yüz egemen olmuş bakışlarda
Dayanışma gelişmiş
Yeni ekonomik yapılanmalar gelmiş
Üretim artmış
Paylaşma gelmiş yanaşmış yaşama
Irk din dil ten rengi ayrım olmaktan çıkmış
Emek sömürüsü utanç duyulur olmuş
Artı değer
Sömürü aracı değil gelişme aracı olup çıkmış
Ülkem
Köyleriyle kasabalarıyla şehirleriyle
Cennet olmuş çıkmış adeta
Çiçekler açmış dağında taşında
Sokaklar bir güzellik vitrini görüntüsünde
Caddeler güzellikler saçıyor etrafa
İnsanlar var oralarda
Hem alışveriş yapmaktalar
Hem güzel tatlı şakalarla şakalaşmaktalar
Sağlık sorunu diye bir sorun kalmamış
Uzun yaşam gelmiş almış insanı koynuna
Ah
Ah
Ah ki ne ah
Bekliyorum özlemle seni
Güzel Türkiye
Yeni hükümet işte bunu istemeli
Ve oluşturmalı
Konuşmayı laf çakmayı kavgayı bırakmalı
Çalışıp oluşturmaya bakmalı
Ülke böyle yönetilirse işte
O güzel ülke gelir yaşamımıza
Ülke böyle yönetilirse işte
Dünya durdukça anılır adları yönetenlerin

Haydi artık
Haydi artık
Haydi, artık yönetenimiz
Gel sen de yaşa bu özlemi
Gel gerçekleştir onu
Özlemde kalmasın şu güzel ülke
Gel
Gel
Gel
Gel uzat ellerini benim hayallerime

Sağlıcakla kalınız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..