Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pahalı akaryakıta karşı eylem var !

Pahalı akaryakıta karşı eylem var !
 

Petrol çıkarılan noktalara en yakın ülkelerden biriyiz.

Hatta ve hatta kendi topraklarımızın da altında petrol yataklarımız var.

Ülke olarak bunların bilincindeyiz ama ne hikmetse dünyanın en pahalı akaryakıtını biz tüketiyoruz.

Haftada 2-3 kez gelen zamlarla bu birinciliği kimselere kaptırmıyoruz.

Bütün yaratıcılığımızla vergi icat edip, üzerine koyuyoruz ve fiyatı biraz daha tırmandırıyoruz.

Bu ne kadar sürecek?

Ne zaman sesimizi çıkaracağız?

Ufak bir kıpırtı dahi olmayacak mı?

İşte bu noktada pazartesi (21 Nisan 2008) günü başlayacak ve en az bir hafta sürmesi planlanan bir eylemi duyumak istiyorum.

Eylem, bugünkü (16 Nisan 2008) "Nihatla Curcuna" programında Nihat SIRDAR tarafından ilan edildi.

Eylemin ayrıntıları şöyle:

Pazartesiden itibaren her sabah saat 07:45'te dörtlüler yakılacak ve kornalara basılacak. Her gün yaklaşık 1 dk sürecek bu eylem, 1 hafta boyunca sürdürelecek.

Sesimizi çıkarmanın zamanının geldiğini düşünerek, kendimce eyleme desteğimi bu yazıyı yazarak vermek istiyorum.

Ne kadar çok katılım, o kadar kuvvetli ses getirir!
 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..