Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '11

 
Kategori
Mizah
 

Pardon! Ben Patagonya'da yaşıyorum!

Pardon! Ben Patagonya'da yaşıyorum!
 

Ben Patagonya dağlarında yaşayan, ne dediğini bilmeyen, ıssız, yanlız bir garibim! Siz bana boşverin


Bazen kendimden cidden şüpheye düşüyorum ben; güzel okuyucum. Nerede yaşıyorum ben acaba? diye soruyorum kendi kendime. Aşağıda sana yazacaklarımdan hangisine itirazın varsa, istediğin şekilde tartışırız seninle. 

- Milyonlarca genci tedirgin eden, hakkına helal getiren sınav rezaletleri yaşanmadı mı bu ülkede? Yaşanmaya da devam etmiyor mu halihazırda? 

- Birileri ha bire ölçüsüz, izansız bir şekilde servet sahibi, itibar sahibi yapılmıyor mu bu ülkede? 

- En fazla 3 - 5 yıla kadar esnaf diye bir sınıf kalacak mı sence aramızda? 

- Enflasyonun tek haneli olduğu şu güzel ülkemde, sadece son 3 yılda, kaç kez ve % kaç benzin zammı gördü o güzel gözlerin? 

- Milyonlarca üniversite mezunu genç, asgari ücretle bile olsa, çalışmak için, sırada değil mi fabrika kapılarında? 

- Cari açık, dış borç, ithalat patlamsı Rusya'da mı yaşanıyor yoksa? 

- Ülkemin bel kemiği, bankacılığ, ı yabancılar değil de ben mi elegeçiriyorum usul usul da olsa yoksa?!!!... 

- Ülkenin bütün ekonomik kazanımları, cumhuriyetin bütün eserleri, başarıları, özelleştirme bahanesiyle, bütçe açığı uğruna yeni yetme, para görgüsüzü zenginlerle, yabancı sermaye arsında kapışılmıyor mu yok pahasına? 

- Ekmek, un şeker, odun, kömür uğruna, aç karnını doyurma belasına, türlü sıkıntılara katlanmak zorunda değil mi benim güzel, ama zavallı duruma düşürülmüş halkım? 

- Üç beş kuruşluk menfaati karşılığı, en kutsal hakkı, milli irade sembolü oyu, güzellikle ya da metezoru, kopartılıp alınmak istenmiyor mu dünyanın en sabırlı ve kanaatkar, kaderci halkından? 

- Acından ölen bebek, evine ekmek götüremedi diye canına kıyan adam Yunanistan vatandaşı mıydı? 

- Kızı hediye bir Jaguarı kabul etti diye Özal'ın burnundan fitil fitil getirenler, bugün onunla kıyaslanmayacak kadar devasa dolaplar çevirilirken neredeler? 

- 2002'de sıfır noktasında devralınan terör, Güneydoğu bugün ne hallerde? 

- Hangi ülkenin ordu komutanları, yazar ve düşünürleri sudan bahanelerle hapishane köşelerinde süründürülüyor sorgusuz, sualsiz? 

Ya ben körüm! Ya millet sağır ve dilsiz? 

Aaaaa! Pardon! Pardon! Ben kendi ülkem, anavatanım Türkiyem'de değil Patagonya'da yaşamaktayım! Dalgınlığım ve dikkatsizliğim için senden çok çok özür dilerim; ey benim yüce, ey benim güzel halkım! 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..