Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Pembe gözlükler

Pembe gözlükler
 

Anne gözlüklerim nerde? Bulamıyorum, hani şu pembe olanlar. Kaç zamadır gözlerime toz kaçışı ondandır, merak etme ağlamıyorum. Daha bir sert geliyor hayat, üstüme üstüme, kalbime kalbime. Ondandır hızlı hızlı nefes alışım, çabuk yoruluşum.

Anne çocukluğum kaldı geride. Yavaşlasın hayat biraz. Dizlerimdeki yaralar kabuk bağlamıyor, kanadıkça kanıyor. Oyuncaklarda oyalamıyor gönlümü, üstelik hiç biri benimle konuşmuyor. Hayat mı küstü bana yoksa? Neden okudukça tüm kitaplar mutlu sonla bitmiyor. Alice Harikalar Diyarında'yı getir bana, bendekiler çok fazla gerçek kokuyor.

Anne düşlerim nerde? Hani yatmadan önce kendi filmimi oynattığım geceler, göz kapaklarıma yerleşen lacivert gökyüzü, pırıl pırıl yıldızlar neredeler? Al beni yanına anne sevdamla birlikte sana geliyorum. Boğazımda bir düğüm var. Hastalanmadım merak etme. Sadece yaşanmışlıklarım yüzünden zor yutkunuyorum.

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..