Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pes artık!

Pes artık!
 

TRT web sayfasından alınmıştır.


TRT bunu da yaptı sonunda. Yıllardır Türkçe konusunda hassas olan TRT'nin web sayfasında yer alan program tanıtan cümleler, tuz da koktu dedirten cinsten.
Bugün, yani 27 Ocak 2009 günü TRT web sayfalarından radyo dinlemek istediğimde fark ettim bu skandalı ve bir şekilde haykırmak istedim. En yüksek sesle bağırmak sanırım buradan mümkün olacak.


BU PROGRAMIMIZDA İLK OLARAK BİZİM SEÇİTİĞİMİZ BİRBİRİNDEN GÜZEL ŞARKILARA YER VERİCEZ. SAAT 12.30 DA "YOK ARTIK" KÖŞEMİZDE DEĞİŞİK VE İLGİNÇ HABERLER YER ALACAK. 13.00 HABERLERİ SONRASI İSE SİZİN SEÇTİĞİNİZ İSTEKLERE YER VERİCEZ.


http://www.trt.net.tr/Radyo/RDDetay.aspx?tanitimid=14167&tur=Radyo&Kanal=TRTFM


Yukarıda büyük harflerle yazılı cümleleri bu adresten kopyalayarak yapıştırdım buraya, herhangi bir değişiklik olmasın diye. Tanıtımını yaptıkları programın "yok artık" köşesine, bundan iyi malzemeyi mumla arasalar bulamazlar.
Yıllar yılı söz yazarlarına, senaristlere ve bilcümle sanat erbabına saç baş yoldurtan denetim mekanizması artık yok demek ki. Sevinmek mi yoksa üzülmek mi gerek bu duruma, çıkamıyorum içinden.
TRT yeni açılımları Türkçe'yi gözden çıkararak mı yapmak niyetinde yoksa?
Sık kullanılan bir laf belki ama tam da yeri, ödediğim vergiden, elektrik faturasından, satın aldığım radyo televizyonlardaki bandrollerden elde ettiğiniz gelirlerle bunu yapamazsınız.
Parayı ben vermesem dahi bir sorumluluğunuz olmalı, öyle değil mi, pek sayın beyler?

 
Toplam blog
: 88
: 912
Kayıt tarihi
: 26.07.06
 
 

1969 yılında Tarsus'ta doğdum. İktisat Fakültesi ve Su Ürünleri Fakültesi mezunuyum. Amatör olara..