Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Pestil

Pestil
 

Küçücüktüm

Acıttım  annemin canını  doğumda

Babama da pasaklı göründüm

Abi seni de üzdüm

Yeni kardeş istemiyordun oysa

Abi istemiyordun sen de küçük kardeşim

Belki ablan olsun isterdin biri sorsa

Yürümeye çalışmıyordum

Düşmedim ben  zaten oturacaktım

İşedim hep, yoktu ki alıştırma donu

Öğretmenim tamam öğrendim pardonu

Polis amca özür ama yaya geçidi

Ahh, müdürbey ben kırdım elimde cetvelinizi

Biraz da ağladım elimde olmadan

Yenisini alırım hemen sıkmayın canınızı

Tamam söylücem beraber gülelim diye

Müdür bey hemen getiriyorum istediklerinizi

Memur bey kırmızıda mı geçtim özür

“Nasıl Yani?” hakarettir, demezdim elimde olsa

İstediğiniz hakkınızdır oysa

Savcı bey izinsiz oturdum affedersiniz

Konuşabilmenize aldandım hatam buysa

Kabalık mı ettim hakim bey

Kalem tutabilmenize  güvendim

Şu kapıdan mı gardiyan bey

Pardon arkadaşım tuvalet şurası mı

Sahibi varmıydı,boş mu burası

Burada 2 sene yatabilirmiyim arkadaşım

Saat kardeş yorgunsan acele etme

Müdür bey  hakkını helal et

Hanım sen beni affet

Suç benimdir

Doğduğum andandır

Suçluluğum ondandır

Hastalığım bundandır

Niye kanser oldum derdim yoktu ki

Aman hemşirem ,serum

Takarken üzerinize kan gelmedi dimi

Aman hocam üzülme yaşım 30 dan ileri

Belki de yenerim kanseri

Sıra sana mı  geldi hocam

Sesin kısılmasın yavaş oku ezanı aman

Namazım kolaydır ey cemaati müslimin

 2 bağla 2 salla

Biraz ağırım dostlar acele etmeyin

Soğuk değil o kadar da musalla

Kusuruma da bakmayın

Yeni yıkandıysam da kokabilirim valla

Şöforum sen de yavaş git ,fazla yakmasın

Benim için levazımat

Kürekler de biraz eski dostlarım

Toprak kurak mı kurak fakat

Amirim belin taze, aman dikkat

Müdürüm senin de takım toprak olmasın

Yavaş yavaş at,

Ben yatarım siz edin aman  rahat

 
Toplam blog
: 10
: 127
Kayıt tarihi
: 17.04.14
 
 

Doktor, uzman, felsefe ..