Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pırıl pırıl bir güne merhaba

Pırıl pırıl bir güne merhaba dedik bugün de. Güneş ve gökyüzünün uyumu o kadar güzel ki insan ister istemez bir yerlere kaçmayı keyif yapmayı düşünüyor. Ama çalışmak zorundaysanız bu biraz zor tabi. O zaman ne yapsak ne yapsak? Hadi bugün yemekhaneye gitmeyi boş verip, kafeteryadan bir sandviç alın ve çıkın güneşe oturun. Hele bir de muhabbeti güzel dostlarınız varsa. Demeyin keyfinize. Bodruma gidip gelmiş kadar olursunuz. Tamam tamam abarttım :) Ama hani şöyle iyi bir kaçamak yapmış kadar olursunuz.. 

Şanslı bir coğrafyanın insanlarıyız vesselam. Her mevsimi güzellikleriyle yaşayabiliyoruz. Bu yıl pek soğuk yaşamadık, çok kar görmedik. Biliyorum küresel ısınma kapıda ama hani diyorum bu yıl da böyle güzelce güneşe doysak. Dolu dolu baharı yaşasak fena olmaz mı? :)) 

Unutmadan ben bugün güneşten bahsediyorum ama yurdun genelinin böyle olduğu söylenemez. :) Eğer oralarda hava kapalı veya yağmurluysa hadi içinizdeki güneşe sığının dostlarım. İçinizdeki güneşi görün keşfedin ve ona sığının. İçinizdeki güneş hiç sönmez. Hep oradadır. Yeter ki siz onu görmeyi başarın. :)) Şimdilik benden bu kadar.. İçinizdeki güneşe benden selam söyleyin ve de sevgiyle kalın.. ;)

 
Toplam blog
: 31
: 421
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

En büyük aşkım okumak okumak ve yazmak :)Tiyatro tutkunu, müzik sevdalısı ve deniz aşığıyım. Öğre..