Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

PKK gerçekten zor durumda

PKK gerçekten zor durumda
 

Asker vatanın bekçisidir


DTP nin yollara düşmesi anına kadar sanki boş dağlar bombalanıyor ve konu hakkında endişe eden yok veya örgütü çökerten bir operasyon olmadığını düşünmüşümdür.

Birkaç gündür DTP de bir hareketlilik var. Bu hareketlilik eğer belediye seçimleri dolayısıyla miting düzenlemek ve etkinlikler yapmak için değilse, PKK gerçekten çok zor durumda ve dağıldı demektir.

Bu durumda şu anda doğu ve güney illerinde faaliyet yürüten gönüllü dernek, vakıf, yardım kuruluşları, sanayici ve doktorların gerçek kardeşliği ve dostluğu sağlayacağına da inanmaya başladım.

Geçen kurban bayramında dağıtılan kurban yardımları ve bayramlaşmaların ardından, sanki Kürt-Türk ayrımı kalmaksızın herkesin birlik ve beraberlik içinde yaşamak istediği açıkça ifade edilmeye ve halk içinden dillendirilmeye başlandı. Ne güzel bir gelişme.

Cılız araba yakma eylemlerinin de, PKK’nın artık güçsüzlüğünü ispatladığı ve son demi olduğunu yönünde işaret verdiğini sanıyorum. Ellerinden başka bir şey gelmediğini sinsice cansız savunmasız servetin imhasına yönelik saldırılar olduğu görülüyor. Bunu bir eylem olarak değil, çocuklar için para karşılığı yaptırılan bir heyecan olarak görüyorum.

Ölü ele geçirilen bazı teröristlerin sünnetsiz olmasına ise, Türk Tarih Kurumu başkanına büyük haksızlık yapılmış diye düşünüyorum.

Gelin birlik olalım, PKK kampları bombalanırken ölen insanlar için üzülmeniz ve buna bir son verilmesini istemeniz gayet güzel. Şahsen bende üzülüyorum insanlar neden silahla yok edilir. Ama bu hassasiyeti Diyarbakır’da masum insanlar bombalarla öldürülürken, askerlere silahlı saldırı düzenlenirken de yapacaksınız. Biz her türlü eylem, bombalama, çöp kutusuna bomba koyarak yoldan geçenleri hunharca katletmeye, araç yakma ve silahlı saldırılara da karşıyız demelisiniz. Eğer bombalamayı durdurun samimi bir talepse.

Huzurlu ve mutlu bir Türkiye için her cana kıymet verelim.

Muammer MURAT 5.2.08

 
Toplam blog
: 163
: 4552
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1965 yılında Erzincan'da doğdu, İzmir'de yüksek eğitim alıp, devlet memuru oldu. 5 yıl süreyle bi..