Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Platonik aşk

Platonik aşk
 

Çok geceler oluyor onu düşlüyorum. Elimde kalemim adını yazıyorum kagıtlara, yetmiyor şiirler yazıyorum onun için, özlüyorum kurumuş topragın yagmuru özledigi gibi özlüyorum, çünkü seviyorum.

Sabahlar oluyor hayatımda onu uzaklardan gördügüm, bazen yanına sessizce yanaştıgım ama asla sevdigimi söyleyemedigim anlar oluyor, korkuyorum çünkü hayır kelimesinin soguklugu ürpertiyor beni.

Siz hiç hayır kelimesinin soguklugunu tattınız mı? içiniz üşür donarsınız o an ve ölmüş bir insan gibi mos mor olmuşsunuzdur. Korktunuz mu hiç hayır kelimesinden? ben korktum.

Ne zordur en yakınındakini sevmek, aslında yanı başındadır da yine de sana çok uzaklardadır. bu nasıl aşktır bilir misiniz? hiç yaşadınız mı? ben yaşadım. ortada bir aşk vardır bir de arkadaşlık... ya tamamen kaymetmek vardır yada susmak, aşkını içine atıpta bir ömür boyu susmak. yoktur başka çaresi. korkutmuştur bir kez seni, kırılmıştır cesaretin.

Oysa ki ne güzel hayallerin vardır. seviyosundur. belki de mecnun bile sevmemiştir senin gibi... ama hayatın acı gerçekleri sevgi üzerine bulmuştur seni. aşk acı bir su gibi geçmiştir bogazından ve artık tek çare acı çekmektir. Kurumuştur senin için tüm açmış çiçekler, artık tek bir umut kalmıştır hayatında, belki sonraki bahara biri gelir, sular kurumuş çiçeklerini, belki yeşerir unutabilirsen.

Ama o kadar o olmuşsundur ki, birgün yeni bir kuş kanadındaymış gibi uçup gidecegini bile bile hergün bir başka seversin, bir başka güzelligini yazarsın şiirlerine, senin için o kadar güzelligi vardır ki yazmaya satırlar yetmez. bitiremezsin hep yazarsın... Dinledigin şarkılarda onu bulursun. dedim ya o olmuşsundur artık, onun sevdigi her şeyi seversin. platoniktir aşkına karşılık bulamazsın ama yine de seversin onu ve onun sevdiklerini.

Aşkın gizlidir kalbinde, söyleyemezsin. söylemezsin çünkü acı bir gerçek vardır önünde. yalnızca seven sensindir, o senin için abi der arkadaşım der belki de. sen aşıksındır karşındaki güzellige, o da aşıktır başka güzelliklere... sana kalan sadece susmaktır. susarsın sustukça için için aglarsın.

Kaç uykusuz gece daha bekler seni, kaç acı dolu gün... bir kere aşk oynamıştır sana oyununu, düşmüşsündür aşkın adına, platoniktir aşkın, sen onu seversin oysa o bir başkasını...

 
Toplam blog
: 5
: 2287
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Ben biraz duygusalımdır, belki de yalnız büyümek beni böyle yaptı. Yalnızım evet, annem babam ayrı v..