Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Meslekler
 

Polisimiz

Polisimiz
 

Çocukluk yıllarımdan beri Polis teşkilatına karşı sempatim var. Hatta Ortaokul yıllarımda Polis memuru olmak için sınavlara katılmış, sınavı kazanmış ama o yıllarda boyum kısa olduğu için tercih edilmeyip üzüldüğümü hiç unutmam.. 

Polis denildiğinde ilk aklıma güven geliyor, adalet geliyor, mağdur olduğumuzda ilk baş vurabileceğimiz nokta biliyorum. İkili ilişkilerde dahil her türlü çözümsüzlüklerin ilk çözüm yeri olarak biliyorum Polis teşkilatını. 

Her kurumda olabilecek bazı kişisel tutumlular elbette Polis teşkilatında da var olabilir, ancak Polis teşkilatının tüm görevlileri, başta ülke olmak üzere tüm yurttaşları korumak, güvenliği sağlamak için yirmidört saat görev başında gerçekten canlarıyla-başlarıyla çalıştıklarını gözlemliyorum.. 

Polis'in herhangi bir olay yerine ulaşırken veya bir mağdurun ihbarı üzerine mağdurun mahaline giderken gördüğümde çok duygulanıyorum-hassaslaşıyorum, mağduru sahiplenen birileri var diye..Sonra gurur duyuyorum dünyanın en güvenilir Polis teşkilatımız var diye.. 

Çoğu vatandaşımızın Polis'e karşı olan duyarlılıklarını, sevgilerini biliyorum, zira bazı kendilerini bulamamış, hayata dair ne istediklerini henüz bilemeyen kışılerin Polis teşkilatına karşı negatif bakışları kınıyor, hem de sözümona kişilere "Polis'i sevmeyenler, herhangi bir mağduriyetleri durumunda Polis imdat 155'i aramasın" iletimi göndermek istiyorum.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..