Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '18

 
Kategori
Güncel
 

Protesto İçin Sokağa Çıksan Sadece İzinsiz Yürüyüşten Suçlanmıyor FETÖ’cü Ya da PKK’lı da Oluyorsun

Protesto İçin Sokağa Çıksan Sadece İzinsiz Yürüyüşten Suçlanmıyor FETÖ’cü Ya da PKK’lı da Oluyorsun
 

Kerim Korkut ve devlet karşı karşıya ve devletin cevabı hazır: “İzinsiz yürüyenler zaten onlar”

Nereden biliyorsun, dediğin gibiyse daha yürümeden tutukla!

Adam maaşına zam istiyor, FETÖ’cü diyorsun!

FETÖ’cü, PKK’lı, vatan haini demek, adam korkudan sokağa bile çıkamıyor.

İnsanları susturmanın yolunu ve yöntemini bulmuşsunuz tebrik ederim!

Hak isteme bahanesiyle sokağa çıkan FETÖ’cü ya da PKK’lılar olabilir, ayırmak devletin görevi.

Ben yürümeyi onaylamıyor böyle hak alınacağına inanmıyorum ama yürümek isteyen yürür.

Artı ben devlete karşı olmayı da kabul etmiyorum, devletin içinde devlete muhalefet.

Beni solcuymuş, laikmiş, milliyetçi dindar vs kimselerle karıştırmayın, ben Türkiye devletini ve halkını yürekten savunan bir insanım. Tarafım yok herkese çatarım.

Beni herkes bilir; PKK’ya şiddetle karşıyım ama haklı olduğu konularda Kürtlerin yanındayım. Laiklik dayatmadır isteyen istediği gibi yaşar. Atatürk’ün yüreğimde sevgisi var, sadece bu. MHP’nin milliyetçiliğini kabul etmiyorum ama Türklüğü yüceltmek varlığımın amacı. Dindar bir insan değilim (biraz deizme yakın düşünüyorum) ama sadece ibadetini yapan samimi Müslümanlar için her fedakârlığı yaparım.

Herhangi bir nedenle tutuklanan gözaltına alınan herkese bir şekilde FETÖ’cü ya da PKK’lı deniliyor, bu nasıl iş ya; herkesin yaptığı eylem belli değil mi?

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..