Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Radikal'in üzerinden demokrasi geçti!

Radikal'in üzerinden demokrasi geçti!
 

Mahkeme kararına rağmen vermeyen veya vermek istemeyenlerin ellerinde bulunan nüshaların temini için gerektiğinde arama yapılacağına dair karar ve ilgili savcılık talimatı, ayrıca konuyla ilgili her türlü bilgi ve belgelerin teslim edilmesi hususu aşağıda imzası bulunan kişi/kişilere tebliğ edilerek, aksine davranış gösterenlerin hem CMK 124. madde hem de örgüte yardım suçunu oluşturacağı hususu adreste bildirilmiştir.”

Bu konuyla ilgili detayları, ilgi duyan herkes biliyor.

Dehşete kapılmamak mümkün mü?

12 Eylül döneminde gazete bayisiyiz. Sık sık gazete ve dergi müsadere(toplatma) için geliyor jandarma. Bazen mahkeme kararıyla, bazen 'falanca ilin valiliği kararıyla' ya da o gün için mesnetsiz bir sebeple gazete ve dergiler toplanıyor. Bir jandarma astsubayının gelip keyfi yayın toplamaya çalışmasına bile tanık oldum. Mahkeme kararı olanlara yapacak bir şey olmasa da diğer yayınların tesliminde (sağ-sol eğilimli fark etmiyor artık benim için) direndim. Çoğunu vermedim. Her şeye karşın, askeri yönetimde olsa direnç gösterebiliyordum.

Dün yaşananlara medya kanalıyla tanıklık edince dehşete düşülmez mi?

30 küsür yıl önce bir taşra kasabasında askeri yönetime gösterdiğim direnci, bugün ileri demokrasi getiren güçlere karşı gösteremiyor gazeteler/medya. Hoş, dirense ne yapabilecek açıkçası onu da bilmiyorum.

Radikal'in üstünden 'demokrasi geçti'... Şimdilik.

Sesini çıkartan olmazsa, 'özgürlük yağacak' daha, üzerlerine.

...

Evet, ama yetmez!

"Evet, ama bu kadar da değil" demenin şimdi tam zamanı.

Yoksa!..

Haziran 2011 sonrası bu kadar söz hakkınız/hakkımız bile olmayacak;

Demokrasi hepimizin üstünden geçecek!

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..