Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '18

 
Kategori
Siyaset
 

Referanduma Gidelim

Referanduma Gidelim
 

"Bu ülkenin kahraman rütbesini benim oğlum giydi, ya senin oğlun ne yaptı?" sorusu güzel tamam ama o referandum da neyin nesi Kılıçdaroğlu?

Gel de yazma şimdi..

Kılıçdaroğlu grup toplantısında Erdoğan'a oğlu ile ilgili soruyu sorduktan sonra referandum teklifinde bulunmuş.

Haberi okuyunca 'tamam!' dedim. 'Kılıçdaroğlu kendine geldi ve meydan okumaya başladı, galiba bu sefer iktidarı alaşağı edecek bir şey buldu ve iktidar olmaya kararlı' diye içimden geçirdim ama yazının tamamını okuyunca hüsrana uğramış gibi oldum.

Ne için referandum teklifinde bulunmuş Erdoğan'a biliyor musunuz?

Yaşa takılan emekliler için!

Pes vallahi..

Bula bula bunu mu buldun ülkeyi referanduma götürmek için Kemal Bey?

Tamam emeklilik konusu da ciddi bir konu ama referandumu gerektirecek bir konu değil, sonuçta hukuk kuralları içinde çözülebilecek bir konudur.

İnanın İlkokul günlerimi hatırlattı Kılıçdaroğlu'nun bu konu için Erdoğan'a referandum teklifi haberini okuyunca.

Küçük çocukların fındık kabuğunu doldurmayacak türünden teklifi gibi geliyor bana.

Emeklilik konusu için haydi referanduma gidelim..

Ee ne olacak?

Dostlar siyasette görsün..

Bunun Türkçesi budur.

Bir sürü kocaman kocaman sorunları dururken ülkenin ve önemli sorunların çözümü için kafa yormak gerekirken, sen tut ülkenin bir bölümünü ilgilendiren konusu için referandum teklifinde bulun.

Top yekün ülke halkı için referandum teklifinde bulunabiliyor musun ben ona bakarım.

Sandım ki referandum teklifi yle hükümeti düşürecek Kemal Bey!

Büyük düşünmedikçe, büyük sorunlar için çözüm aramaya yönlendirmedikçe kendinizi seçimleri kazanmanız mümkün değildir.

Çelik çomak oyunu oynayan çocuklar misali 'referandum' istenmez azizim.

Askerlik konusu için sormuş olduğunuz sorunuza bir şey demiyorum. Tam yerinde bir soru.

Referandum olmadı..

Adam Üsküdar'ı geçmiş hala referandum diyorsunuz.

Ahh Kemal Bey ah..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..