Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Güncel
 

Reina'da neden intihar eylemcisi değil?

Reina'da neden intihar eylemcisi değil?
 

Askerlik dönemimde ilk nobetçi Çavuş görev günümde bir üst rutbeliye sorumlu olduğum bölük tekmilimi doğru dürüst veremediğimden dolayı bir daha nobetçi Çavuş görevini vermemişlerdi bana. Başarılı olamamıştım kısacası.

Nobetçi Çavuş görevimde başarılı olamamıştım ama askerlik görevim süresince Subay ve Astsubay ücret bordrolarını ben hesaplar ve maaşlarını ben öderdim. Mutevazi olamayacağım çok da övgüler alırdım komutanlar tarafından çalışmalarımdan dolayı.

*

Bizimkilerin en iyi en düzenli ve en başarılı olarak yapmış oldukları iş, millete vermiş oldukları tekmilleridir.

Her terör olayından sonra üçer beşer yanyana gelip tek sıra halinde dizilerek terör olayında can kayıpları konusunda titizlikle vermiş oldukları raporlar ve taziye dilekleri eksiksiz ve noktası virgülüne kadar dikkat ederler.

Altını çizelim, sadece bu iktidar dönemlerinde değil otuz yıldan fazla süredir aynı benzer nakaratlar söylenmektedir millete. Geçmiş dönemlerde dağlarda daha çok kan akıtılırken son dönemlerde ülke içinde akıtılmaya başlanmıştır. Aradaki fark bu!

*

Terör saldırılarında güvenlik ve istihbarat konusunda iktidarlar sorumlu tutulabilir ancak saldırılar konusunda aynı şeyi söylemek haksızlık olur diye düşünüyorum, zira terör örgütlerini örgütleyen, besleyen ve harekete geçiren Amerika-CIA'dır. Dolayisiyle dünya yeraltı tuccarlarıdır.

'O terör örgütü, şu terör örgütü' diye ayırım yapmanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Geniş prespektiften ve dünya'ya uydu bazından baktığımızda görmüş olduğumuz manzara terörün tek merkezden yönetilmiş olduğunu ve de tek amaca yönelik olduğunu söyleyebiliriz.

Amaç, petrol!

Amaç, Ortadoğu!

Amaç, Ortadoğu coğrafyasını yeniden şekillendirmek!

*

Şimdi Ortaköy saldırısına bir bakalım..

Bu saldırı belli ki uluslararası bir terör eylemidir. Ülke içinden destek almadığı da söylenemez tabiki..

Daha önceki eylemler intihar eylemcileri tarafından gerçekleştirilirken, Reina saldırısında intihar eylemcisi seçilmiyor, üstelik eylemde kullanılan silah olay yerinde eşgal olarak açık bir şekilde bırakılıyor.

Bana göre bu durum çok şey ifade etmektedir.

Birincisi; Trump ile yeni bir dünya düzeni (Trump seçimleri kazandığı gün şunu yazmıştım; Suriye konusunda barışcıl çözüm bulabilir bu adam)

İkincisi; Saldırgan terörist'in yakalanması sonrasında DEAŞ El-Nusra PYD gibi terör örgütlerinin İslam dini ile hiç bir alakaları olmadığını dünya ülkelerine Amerika tarafından yansıtılması ve İslam dinini öne çıkaracak tedbirlerin alınması..(bu durum gereklidir zira Büyük Ortadoğu Projesi sözümona demokrasi zemininde oluşturulmak istenmektedir)

Öyle ya, Reina saldırısında intihar eylemcisi seçilebilirdi..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..