Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Restoranlar
 

Rejans Restaurant - Taksimde bir Rus

Rejans Restaurant - Taksimde bir Rus
 

Dengemin bozulması geçenlerde bir haber okumam ile başladı.

Beyoğlu'nda tam 75 senedir müdavimlerine hizmet veren Tarihi Rejans lokantası kapama tehlikesi ile karşı karşıya idi. Konu bu ya, restaurant'in bulundugu alanın 30 yıllık sahibi, 90'lı yaşlarını süren bir doktor, bu sefer kararlı imiş, işletmecilere, çıkın, benim mülküme ihtiyacım var demiş.

O Rejans ki 75 yılın değişmeyen modası, Atatürk'ün bile bir dönem müdavimi olduğu bir Rus lokantası.
Hele bir mottosu var ki insanı can evinden vuruyor; "Herkes Farklı Olmayı Hakeder"

Bana sorabilirsiniz, seni niye bu kadar etkiledi, hangi spesyalinden yemeden yaşayamazsın.
Trajikomik yanı da şu; Ben hiç Rejans'a gitmedim, gidemedim, hayat önüme fırsat çıkarmadı.
Hadi şimdi hayatın da kalbini kımayayım, yüzümü çok güldürdü ama hani bunu denk getiremedi işte bir türlü.

Yazıya dönecek olursak, hani içim cidden cız etti. Bir döndüm baktım geriye. Rejans'a gitmemenin dışında
başka ne tatlar kaçırmışım, nelerin keyfine varamamışım bu hayatta. Allahtan liste uzun değil de, depresyonum çabuk geçti.

Dostlar, benden uyarması doktor bey bu sefer çok kararlı imiş, benim gibi erteleyeniniz varsa tez elden uğrasın Rejans'a... Kapanmaz da taşınır elbet, ama 75 yıllık bir mekana mı onu da zamana bırakmak lazım.

Meraklılar için ;

Rejans Restaurant
http://www.rejansrestaurant.com/

0 212 243 38 82
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..