Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

30 Mart '08

 
Kategori
Restoranlar
 

ZGR pide, pizza, kebap salonu

ZGR pide, pizza, kebap salonu
 

ZGR RESTORAN


Merhabalar,

Bugün size gittiğim bir Restorandan söz etmek istiyorum.

2006 yılının yaz aylarında iş arkadaşlarımla yaptığımız bir gün toplantısında, arkadaşlarımla hep beraber gitmiştik ZGR restorana.

Karşıyaka'da girne yolu üzerindeki tren yolu paralelindeki yol üzerindeydi restoran, içeriye girmeden dışarıdan camları pırıl pırıl parlıyordu, dikkatimi çekmişti, Garsonlar biz hoşgeldiniz diye karşıladılar. Restorantın en güzel masasını seçtik, oturduğumuz yer çok güzel ve ferah bir yerdi, çok sakindi, kısık bir müzik
geliyordu kulağıma, arkadaşlarla sohbet ederken etrafımıza bakındım, gece için her bir duvar kolonuna güzel aplikler konmuştu, zaten gündüz bile çok aydınlıktı mekan. Masaların üzerine menü listesi koymuşlar, istediğimiz bir yemeği listeden seçebilme sansımız vardı. Garson az sonra gelip siparişlerimizi sordu herbirimize kibarca, garsonlarda bu arada çok iyi giyinmişlerdi.

Yemeklerimiz geldi, son derece temiz, leziz ve güzeldi, yemeğimizi yerken başka neler yapılıyor diye masamın üzerindeki listeme bir göz attım, neler yok ki, Çorba çeşitleri her tür, Pide çeşitleri, Lahmacun seçenekleri, Döner, Balık, ızgaralar, Pizzalar, Özel ZGR Specialler ve tatlılar.

Hem yemek yiyorum hem tatlılara bakıyorum yemekten sonra hangisini yiyeyim diye düşünüyorum, Künefe, Baklava, Sütlaç, Kazandibi, Spangle çeşitleri.

Hem yemek yiyip hem muhabbet ediyoruz bir taraftanda, çok güzel ve çok harika bir yemekten sonra, tatlılarımızı da istedik, ben Künefe yedim, sonra otururken bize çay ikram etti garsonlar, çaylarımızı içtik, çok hoşumuza gitti bu jest, oradan çok memnun olarak ayrıldık.

Daha sonraları arkadaşlarımla defalarca kez gittik aynı ZGR Restoranta ve gördüğümüz ilgi hep aynı oldu.

2008 yılında yine yolumuz uğradı aynı mekana, yine altı bayan arkadaş gidip oturduk restoranda.

Bu kez ZGR Restoranın sahibi hanımefendi de oradaydı, hepimize hoşgeldiniz dedi hanfendi tek tek, çok güler yüzlü bir hanfendiydi restoranın sahibi, ben bir ara Lavaboya gitme ihtiyacı duydum ellerimi yıkamak için, hemen hanfendi ilgilendi benimle, lavabonun yerini gösterdi, içerisi çok temizdi, ellerimi yıkadım ve çıkarken, hanfendi seslendi bana 'Bir dakika bakarmısınız' diye, baktım 'İsterseniz mutfağımızı gezebilirsiniz'deyince, kendisiyle birlikte mutfaklarına indim, baktım gözlemledim, iş yapan aşçıların üstü tertemiz, et kesilen yer tertemiz, pırılpırıldı.

Restoran sahibi hanımefendi her yeri gösterip neler yapıldığını anlattı, çok hoşuma gitti.

Hanfendiye ZGR nin manasını sordum nedir ZGR diye?

Oğlunun adının Özgür olduğunu, adının sessiz harflerini kullandığını söyledi, çok hoştu doğrusu, bende'Ayrıca ZGR Izgaranın da ünsüzleri oluyor' deyince, onunda çok hoşuna gitti, 'bak o da olabilir' dedi.

Ben arkadaşlarımın yanına gidip mutfakta gördüklermi anlattım, çok temiz ve titiz bir çalışma yaptıklarını söyledim, gönül rahatlığı ile yemeklerimizi yedik, tatlılarımızı yedik ve ikram edilen çaylarımızı içtik.

Giderken de çok güleryüzle uğurlandık.

Eğer İzmirde iseniz ve özellikle Karşıyaka'da yemek yemek isterseniz temizliği ve fiyatlarıyla uygun çok güzel ve çok özel bir yer ZGR Restoran.

Gitmek isteyenler için bir broşürünü aldım oradan adresini ve telefon numarasını vereyim.

Adres:
1671 sokak.No:155/A
Girne, Karşıyaka- İZMİR

Telefonlar:
0232 368 68 23
368 68 33

Şimdiden Afiyetler olsun,
Herkeze sonsuz Sevgiler gönderiyorum

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...