Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Rtük

Rtük
 

nereye bakıyor bu millet :)


Az önce son günlere damgasını vuran Deniz Feneri ile ilgili bir haber okudum. Akman '' İddianamede adım geçmiyor'' demişti başlıklı bir yazı.

Biz Türk milleti olarak tarafsız olmayı bir türlü beceremiyoruz ne yazık ki. Sağ - Sol ve tarafsız gibi gözükenler de kim nereye çekerse o tarafa gidiyorlar. Ben kendi adıma bu duruma çok üzülüyorum.

Tamam parti başkanlarını anlarım elbette belli bir görüşü savunacaklar. Ama sen başbakan olmuşsun, cumhurbaşkanı olmuşsun, Rtük başkanı olmuşsun. Göz önündesin ve halk senin konuştuğun ve yaptığın şeylerden etkileniyor.

Aslında yöneticilere hak veriyorum milletimiz çok cahil. Buna ben de dahilimdir. Bazı şeyleri görüyorum fakat müdahale etmiyorum. Benim yaptığım daha ayıp sanırım.

GÜDÜLECEK KOYUN ÇOK OLUNCA BAŞINA MUTLAKA BİR ÇOBAN BULUNURMUŞ.

Bizimki de o hesap işte... Bakalım daha ne kadar uyuyacağız.

Not: Oy veren çoğunluğa durulur.

 
Toplam blog
: 10
: 730
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Eğitimimi Konya'da tamamladım. Yüksekokul mezunuyum ve dalgıçlık eğitimi alıyorum. Yüzmek benim için..