Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

29 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ruhsuz Ruhlar

Ruhsuz Ruhlar
 

benim fotoğrafım


Evimizin balkonunun önünde, uzunlamasına monte edilmiş saksının içinde bir çift kumru var. Yuva arayışları içindeler belli ki. Hem kumrular gibi koklaşıyorlar hem dişi olduğunu düşündüğüm oturmak için yer açıyor kendine. Diğeri çevreyi kolluyor hiç yanından ayrılmadan. Onların dünyasında da kötülük var elbette ama insanların dünyası kadar fazla olduğunu düşünmüyorum. Kargalar, martılar istese onların yuvalarını dağıtabilirler ama dokunmuyorlar.

 

Dişi kuş, erkek kuşla birlikte yaptıkları yuvada yavrularını yumurtadan çıkarmak için beklerken, erkek kuş onları beslemek ve korumak için bekliyor. İnsan denen cinste de gece yolunda giden evli-iki çocuklu adam (kelime anlamıyla adam yazdım asla böyle tiplere adam denmez) yalnız bir kız görür ve hazırda bulundurduğu bıçağı alarak tehditle hem hırsızlık hem sapıklık yapar yakalandığında da şeytana uydum diyebilir. Sen kötülüğü besle uygula suçu şeytana at... Hem karşısındaki insana hem de kendi evlatlarına nasıl bir kötülük yaptığının farkında olduğunu düşünmüyorum asla.

 

Keşke tüm yuvalardaki babalar şevkatli olabilseler de çocuklarına sevgiyi-şevkati-korumayı öğretebilselerdi. Adam olmaya niyeti olmayan bir sürü insanı; evlensin düzelir diyerek evlendirmese aileleri. Eş olabilmenin o kutsal niteliklerini bilen, baba olmanın sorumluluklarını taşıyabilen insan evlatlarından kocalar çıksa tüm kızların karşısına. Hiç bir insanlık şeklinin içine sığmayan kokmuş kötülüklerinin içine düşmese kimse. Keşke insanlar "Kız başına ne işi varmış o saatte sokakta" diye yargılamasa. İnsanların hangi saatte dışarı çıkmasına, şeytandan daha kötü bu pis zihniyet mi karar veriyor?

 

Ailesi yazlıktayken iki kız kardeşin evine zorla giren, hiç bir hakkı olmadığı halde her şeyi yapıp bir de kız kardeşleri öldüren hangi bozuk saatli beyinlerin sonucuydu acaba? Bursa'da doksan yaşındaki nineye tecavüz eden, tarlasında çalışan kadına aynı zulmü yapan zorbanın nasıl bir açıklaması olabilir? Çocukluğumdan beri değişmeyen inandıklarımdan biridir; şiddete şiddetle karşıyım. Bazı insanların yaşamasındansa ölmeleri kesinlikle daha hayırlı bana göre. Bana kimse "İnsan Hakkı" diye uyduruk şeyler söylemesin lütfen.

 

 

Sevgiden yoksun, şevkatten habersiz ruhların dünyayla kuramadıkları irtibatın günahlarını günahsız insanların yaşaması, benim her şeye inançla yaklaşan inancımı sarsıyor.

 

Gerçekten yazmak istediğim öyle çok şey var ki! Yüreğim kemiklerimi kıracak kadar şıkıştırıyor nefeslerimi. Biliyorum ki hiç çekinmeden yazsam yayımlanmayacak. Minicik bir kumru yüreğinden öğrenilecek ne kadar çok şey var oysa. Kumrunun güvenli-şevkatli yuvasından arkasında kötülük barındırmayan kumrular doğuyor. Adam gibi adamların soyundan gelen, insan gibi kadınların eşitlikle yetiştirdiği, insanlık nedir bilen insanlar çıksın herkesin de benim de evlatlarımın karşısına. Allah, hakikaten iyilerle karşılaştırsın tüm çocukları-kızları.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..