Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Müzik
 

Rumba flamenko

Rumba flamenko
 

kendi albumumden


Ağustos ayının yedisinde ve sekizinde Gypsy Kings`in konseri vardı. Bu grubu anlatmaya gerek yok zaten biliyorsunuz, elemanlarının Fransız asilli olup, rumba flamenco muziği çalıp, söylediği grup.

Her yil oldugu gibi bu yilda muthis performan gosterdiler. Duende Camaron gurubunun gitaristi Sezar benim icinde bilet almis on siralardan. Aslinda bilet kalmadigindan on siradan almak zorunda kalmis. Bunu soylemekte sakinca gormedi. Bilet alirken beni aramisti konsere gitmek istermisin diye, alkollu arac kullanamiyacagim icin gitmek istemedigimi soyledim ben seni evden alirim deyince daveti kabul ettim. Iyikide kabul etmisim, konsere 45 gunluk bebeginide getirdi, hanimi ve kizi ile birlikte. Konseri uzun uzun anlatmaya gerek yok. Ucbin kisinin katildigi, piknik bolumunde isteyenin istedigi kadar icki ictigi guzel bir organizasyon. Arac park yerleri tamamen profosyenel sekilde isletilen hic kimsenin madur olmadigi, en ufak bir tatsizligin yasanmadigi guzel bir eglence ortami. Park yerinde trafigin rahatlamasini beklerken Sezar Gypsy Kings`in elamanlarinla bulusmak istermisin biraz gec kalabiliriz deyince hic tereddut etmeden kabul ettim. Onbes dakikalik aramadan sonra grubun kaldigi oteli bulduk. Lobiye ciktik birer icki aldiktan sonra, sohbet ederken bir taraftanda gurubun elemanlarini bekliyoruz. Ilk gelen tumbayi konusturan eleman oldu, sempatik birisi kendisinle ilgilenenlerle hic bir komlekse kapilmadan sohbet ediyordu. Daha sonra gurubun A takimindan ismini bilmedigim gitarist ve yorumcu geldi. Sadece ispanyolca ve franisizca konusuyor. Onlar konusurken banada sadece dinlemek kaldi. Hicbir komplekleri yok, siradan bir kisi gibi davraniyorlar, tamamen profosyanelce davraniyorlar. Diger elemanlarda sirayla otelden iceriye girdiler. Hepsinle tanisdik ama sadece icerinden biri bizimle kaldi digerleri odalarina cekildiler. Once sohbet ettiler, ben konusulanlara fransiz kaldim. Sezar yaninda getirdigi gitari muzisyene uzatti. Tek elle calinan elektro gitar gordum ama tek elle calinan klasik gitara rastlamamistim. Ilk defa tek ellede klasik gitar calindigina sahit oldum. Sanki gitara sihirli parmaklar degiyordu. Bu kadar usta gitaristle ayni masayi paylasmak sansti. Saat ikiye geliyordu. Sabah altida kalkmistim yine altidakalkmam gerekiyordu. Gozlerim kapanmaya basladi, sigara molasi verip disariya cikilinca bizde firsatta istifade otelden ayrildik. Aslinda daha fazla kalmak isterdim ama, ise karsi sorumlulugum beni bu zevkten mahrum etti. Bir daha boyle bir ortamin olmayacagini biliyorum ama yasam devam ediyor.

Umarim bir gun muzisyen gecinen kisilerde kendilerini bulunduklari yerlere kendilerini dinleyenlerin getirdiklerini unutmayip, dinleyicilerine karsi olan komplekslerinden arinirlar.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...