Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyalarımızı değiştirebilmek

Rüyalarımızı değiştirebilmek
 

İnsanda bütün bilgiler var. İnsanın büyüklüğüne buradan değer biçin ve kendi yapacağınız işlerde kısıtlama sınırlama görmeseniz de ruhların ilk yaratıldığı yerden bu dünyada kendinizi izliyorsunuz ve nasıl yaşamak istiyorsanız görmek istediğiniz rüya o.

Rüya görüyorsunuz burada ama rüyayı istediğiniz gibi görebilirsiniz. İstediğiniz şekilde bir rüya yazmak yukarıda sizin elinizde. Çünkü görmüş olduğunuz rüyada ne kadar başarılıysanız gerçekteki enerjinizin büyüklüğü de o kadar fazlalaşıyor. Örneğin Avatar ve Matrix filmlerini izlediniz bunun gibi. Aslında Matrixi yazanlar musevi onlar biliyorsunuz fakat bildiğimiz çok şeyi biliyorlar. Düşünün Kur’anı bir program olarak belirleyin. O bir program ve siz Kur’andaki doğruları kullanarak kendi programınızın içine giriyorsunuz orada. Anlatmak için söylüyorum bunları size sembollerle anlatmaya çalışıyorum. Programınız çok büyük bir program. Diyorsunuz ki kendinizi uyku bölümüne alıyorsunuz. Rüyaya alıyorsunuz, ama rüyada göreceğiniz her şeyi programlıyorsunuz ve rüyaya yatıyorsunuz. Bu bir yolculuk, varsayın ki uzay yolculuğu gibi uyandığınız zaman gezegene gelmiş olduğunuzda bir sürü rüya göreceksiniz. O rüyalarda ne kadar neyi doğru yaptığınız çok önemli ama rüyanın içinde rüyayı fark etme programı da var. Şimdi olduğu gibi. Hiçbir şey boşuna laf olsun diye konuşulmuyor. Belki de bugün sizin rüyanızın içinde rüya gördüğünüzü fark edeceğiniz bir gün. Bunları duyacağınız gün.

Aslında fark ettiğinizde her şey çok basit. Geniş bir program ve bu rüyayı siz yazabilirsiniz. Ne yapmak istediğinize karar verin rüyada, nasıl evrimleşeceğinize karar verin ve rüyanızı yazın. Ama yazmış olduğunuz rüyanızda sabit kalın, hedefinizi iyi belirleyin, kıvırmayın, dans etmeyin, oynamayın. Çünkü bu zaman kaybı. Ne yapmak istiyorsanız ona hedeflenin. Ben şu senede diyelim ki doktor olmak istiyorum. Hedefim bu. Hedefi belirlediğiniz andan itibaren doktor olabilmek için neler yapabileceğinizi yazıyorsunuz. Rüyanızda doktor olacaksınız. Bunların hepsini hazırlıyorsunuz. Yaşıyorsunuz ve rüyanızda doktor olacaksınız. Rüyanızda aslında gerçektesiniz. Bakın bir şey yapabilmeniz için neler yapabileceğinizin yolunu anlatıyorum. Bu konuyu herkes evrimi kadar algılayacak. Eğer algılamakta zorlanıyorsanız kendinizi zorlamayın ve üzülmeyin.

Ruhumuz yukarıda orada bir düğmeye basıyorsunuz ve diyorsunuz ki “Rüyama ol dedim.” Ama düşünüp tasarlıyorsunuz ve rüyaya ol diyorsunuz. Allah diyor ki “Ben sizleri yaratırken düşünüp tasarladım ve sonra ol dedim” diyor. Bunu yaparken bize neyi nasıl yapacağımızı anlatıyor aslında. Herkes evrimi kadar Kuran’dan anlıyor. Çünkü o bir program kitabı. Ne kadar iyi bilgisayar biliyorsan, o kadar bir şeyi yapıyor ve anlıyorsun ve çözüyorsun. Neden sonsuza kadar sürecek bir kitap? Çünkü her evrimi değişen orada bir ayette farklı şeyler algılıyor. Herhangi bir ayeti okuduğunuzda burada biz diyelim ki yüz bin kişiyiz herkes kendi evrimi kadar anlar. Ama herkes farklı bir şey anlar. Yani hayatta sizin için zor olan hiçbir şey yok. Her şeyi başarabilirsiniz. Her şeyi isteyebilirsiniz, istediğiniz rüyayı görebilirsiniz. Rüyanızın içinde rüyayı siz görebilirsiniz. Yatıyorsunuz gece hangi rüyayı görmek istediğinize siz karar verin deyin ki ben rüyamda korkularımı görmek istiyorum. Benim korkularım nedir? Her gece size korkularınız gösterilecektir rüyanızda. Çünkü zaten siz istiyorsunuz.. Rüyayı siz yazıyorsunuz. Rüyanızda korkularını görmek isteyen de sizsiniz.

O yüzden rüya görmek için iki saat uyku yetiyor. Yani gerçeği görmek için. Şunu anlatmak istiyorum. Bu bizim uyurken gördüğümüz bir rüya gibi değil. Bu rüyayı biz kendimiz yazıyoruz. Bu rüyayı görüyoruz. Biz zannediyoruz ki burası gerçek. Ama öldüğümüz zaman bakıyoruz ki. Biz zaten hiç ölmemişiz ki yukarıdayız. Yani yukarıda derken aslında boyuttayız ve bir film gibi, film hazırlamışız kendimize onu oynatmışız. Ama bir yarışma yapılıyor herkes hangi filmi daha iyi oynadı, hangi film daha iyi bu çıkıyor ortaya. Eğer enerji boyutumuz düşükse kabus bölümlerine gidiyoruz. Çünkü kabuslarla ilgili bölümler de var. Düğmeye basıp o taraflara gidiyorsunuz. Negatif enerji ile uğraşıyorsan, negatifsen o bölümlere gidiyorsun. Her rüya bir insanın içsel dünyasını anlatır.

Uzakdoğu’da birçok kişi kendi rüyalarını yönlendirme tekniklerini uygulamaya çalışıyorlar. Burada da var. Eğer gerçekten burası benim rüyamsa ve ben rüyamın içindeysem; şu anda rüyayı değiştirebilmek hakkım var. Çünkü bunu fark ettim. Fark ettiysem bu hakkım var. Çünkü çalıştım, uğraştım, çabaladım, bir emek sarf ettim ve bunu buldum. Örnek olarak söylüyorum bunu bulduysam o zaman kendi gerçeğimde, bilgisayarımın o bölümüne format çekiyorum ve diyorum ki ben bu değişimi istiyorum. Kuran’da bu duanızın değişimi, kaderinizin değişimi olarak geçiyor. Yani sizin bir yazgınız var ama her zaman değişebilir. O yüzden insanlar dua ediyorlar. Ama bilinçaltlarının ne istediğini bilmeden dua ediyorlar.

Tanrı size bilinçaltınıza istediklerini veriyor ona dikkat edin, çünkü diyor ki bir ipucu veriyor. “Ben sizin söylediğiniz bütün duaları kabul ediyorum” diyor, diyor da neden o zaman istediğimiz bir şey olmuyor. Çünkü bilinçaltındaki isteğimizle ağzınızdan çıkan istek farklı üst beyinle alt beyini farklı o yüzden alt beyini çözmemiz çok önemli, bakın kendi gerçeğiniz alt beyninizde yatıyor. Anne karnından itibaren gelen olaylarda yatıyor. Belki de gerçekten bilinçaltınızın istemediği bir olayı yaşıyorsunuz. Şimdi bu olayları öğrendiğinizde kendi bilinçaltınıza dönüyorsunuz. Diyorsunuz ki, Acaba ben ne istiyorum? Şimdi ben bugüne kadar nasıl bir rüya gördüm, işte evlendim, işim oldu, oğlum oldu, şuraya gittim buraya gittim. İyi de bundan sonra ben ne yapmak istiyorum. Çünkü nasıl ki müdürünüze bir plan proje hazırlıyorsunuz. İşyerinin devamı için, güzel bir villa yapabilmek için, ailenin devamı için Tanrıya da bir proje sunmanız gerekiyor. Bu sunacağınız projede geleceğinizin nasıl olmasını istiyorsanız öyle bir proje hazırlıyorsunuz. En ince ayrıntısına kadar. Çünkü Tanrı ayrıntılarda gizli. Ayrıntılar çok önemli. Ayrıntılar bir anda sizin bildiğiniz bir şeyi fark etmenizi sağlıyor.

Hiçbirimizin ruhu burada değil, hiç birinizin ki. Ruhumuzun asıl yaratıldığı yerde ve siz bekliyorsunuz. Aslında ruhunuz gerçek olan yerde, siz dünyada bir rüya görüyorsunuz ve rüyanızda milliyet bloglarda bulunan “rüyalarımızı değiştirebilmek” yazısını okuyorsunuz şu anda. Programı yapan sizsiniz. Bu dünyada kendi programınızı kendiniz yapın. Neyi görmek istiyorsanız rüyanızı canlandırın, şekillendirin, biçimlendirin ve ruhunuza düğmeye basmasını söyleyin. Unutmayın bu dünyada görmüş olduğunuz rüyada sizi kısıtlayan tek şey yine sizin düşünceleriniz. Rüyada sınır olur mu hiç? Ne istiyorsanız isteyin arkadaşlar. Allah diyor ki “kulum benden bir şey ister de ben veremezsem utanç duyarım”

Tekrar görüşünceye kadar sevgiyle kalın

Alahattin Öztekin

 
Toplam blog
: 101
: 5279
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Ege Üniv. İşletme Fakultesi'ni, daha sonra da Harward Üniversitesi'nin Master programını Türkiye'de ..