Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Saat sıfır civarında sen

Saat sıfır civarında sen
 

Canım senden habersiz seninle ilgili yazıyorum bak yine.

Birkaç saat sonra havai fişekler patlayacak. 2012 noktalanacak ve 2013 inşallah hoş gelecek.

İçimde tatlı bir heyecan, ayrı geçirmek zorunda kaldığımız her yılbaşında olduğu gibi beni arayacaksın o " sıfır saati" cıvarında. Ah senin o güzelim sesin. Bugünün en güzel noktalanışı, yarının en güzel başlangıcı... Sesine yansıyan o duygular.

İki gözüm. Gönlüm isterdi ki bu ve bundan sonraki her yeni yıla yanyana girelim. Sadece, senin bana fırlattığın bir çakmak bakış için bile isterdim bunu inan. O bakışların delici ve binlerce duyguyu tek harfe gerek kalmadan anlatan. Lakin bazı konular yerine gelmeden, aramızda hayatlarımızı birleştirmeye dair, o adımlar atılmadan, birlikte bayramlar, yılbaşı hoşlukları olamayacak biliyorsun. Bu seneden en çok sağlık ve sonrasında o adımların gerçekleşmesini bekliyorum.

Gözlerimi kapatıyorum bazen; romantik bir müzik duyunca, ya da yatağıma uzandığımda, ikimizi düşlüyorum.

Bir düğün salonunda ikimiz.

Aşkım... Bir düğün salonunda gelin ve damat olarak ikimiz. İki sonbahar aşığı. Düşüncesiyle, kültürüyle,  kalbiyle, inancıyla birbirine çok denk ve birbirinin üzerine titreyen, gözlerini birbirinden alamayan, hatta tavla oynarken bile birbirini kırmaya kıyamayan, beraberken yüzü gülen, her ikisinin de sevda ışıtan aurası çok uzaklardan belli olan ikimiz...

Bir düğün salonunda ikimiz. Harika bir müzik eşliğinde gözgöze dansediyoruz. Dünyayı iki kişiliğe dönüştürmüş, gözlerimiz dolu, mutluluğun her zerresini yaşayarak dansediyoruz.

O anda kalbimdeki bayramı, bitmeyen tebessümümden anlayabilirdin. O bayrama ne kadar zor ulaştığımı tahmin edemesen de, senin kaybedip sonra 2011 in en hoş hediyesi olarak yeniden bulduğumdan beri içimde başlayan kutlamaları bilemesen de, yüzüme bakan herkesin farkedebileceği gibi,sen, seven bir kadının sevdiğine kavuştuğu için yaşadığı bayramı her hareketimden, bakışımdan, gülüşümden bilebilirdin.

Öyle bir gün Allahın izniyle gelirse eğer, bu senin için de, İnşallah, uzun bir tünelin sonundaki ışığa kavuşmak gibi olacak ve hep konuştuğumuz gibi, 80 yaşımıza geldiğimiz de de "iyi ki bu kadınla evlenmişim"  diye şükredeceksin.En azından, iki gözüm, bu sadık ve sevgili kadın seni asla yarı yolda bırakmayacak ve pişman etmeyecek.

İki gözüm. 2013 yılına saatler kala heyecanlı ve had safhada duygusalım.

İçimde karmaşık duygular.

Sana söylemesem de, bu güçlü sevgi bağının daha anlamlı olması için bu yılın ilk aylarında, gereken adımları atamazsan, yapabileceğim fazlaca bir şey kalmayacak, günah benden gidecek ve seni pat diye bensiz bir yolculuğa uğurlayacağım. Bu defa dönüşü olmayan bir seyahat olduğunu, kararlı olduğumu farkedeceksin ancak, dönüş vizesi için gereken adımları atmadıkça bu kez ben sana içim sızlasa da,   "kib bye" diyeceğim.

Buna hazırım. Zor olacak olsa da hazırım. Önceden provasını yaptırdığın ve beni aniden pat diye ümitsiz, ışıksız, belirsiz, sensiz yolculuğa gönderdiğin günlerin bir faydası varsa o da  buydu işte.

İki gözüm ben şu an hayatta hiç kimse için öyle enine boyuna ayrılık acısı çekecek halde değilim. İstemesem de bu dayanma  dersini, 3 yıl önce bana sen verdin. Bilirsin ki bizi öldürmeyen acılar, gücümüze güç katıyor sonunda.

Yazdıklarımdan, senden duygularım azaldığı için  ayrılmayı istediğimi anlama, sevgimi sorgulama sakın hayatım. Bu olamaz. Mümkün değil. Biz kadınlar bir kez kalbimizle seçtik mi, vahim yanlışlar dışında kolay kolay sevdadan dönmeyiz. En azından kendim için bunu söyleyebilirim.

Sadece, insan  ruhu hayal kurmaktan yorulmaya başlıyor zamanla ve mutluluk hayalleri de maalesef keder gibi zamanla, etkisini, önemini yitirebiliyor. İnsanın aşka inancı tükenebiliyor ve vazgeçip tutunduğu dalları bıraktığında, pat diye sevdanın olmadığı  hayatına dönebiliyor.

Her neyse canım, şartlar negatif düşüncelere gerek duyurmayacak kadar iyiye gidiyor çok şükür.

İçimden bir ses, bu yılın ikimiz ve ailelerimiz için daha iyi geçeceğini söylüyor. O sese inanmak istiyorum..

İki gözüm, geçen yıl önceki yılda olduğu gibi, bu yıla da kalbimde o harika sevginle ve ümitlerle giriyorum.

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..