Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Sadece masum ve beyaz

Sadece masum ve beyaz
 

Ruh halim sıkıcı bugün. İşten güçten arttırdığım sıkıntılarım dizlerime kadar doldu sanki. Boyuma yaklaşmasına ramak kaldı biçare. Ensemden aşağı sanki lavlar dökülüyor usul usul. Bir kağıt koydum önüme. Bembeyaz. . .

Sanki hiç günahı yokmuş gibi ap ak. Bizim olamadığımız gibi. Bizim doğduğumuzdaki saf ve dokunulmamış halimiz gibi bembeyaz. Kara değil deniz değil , gök değil. Sadece masum ve beyaz bir hayal çizmeye başladım rüyalarımı doldurmaya çalışan. Elini eteğini kötülüklerden çekmiş, gökyüzüne uzanmaya, kendini yıldızların yerine koymaya çalışan. Ben o beyazı çizemedim. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..