Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

Sadece Yasakçı Düzen Kalksın Diye Oy Verdim, Muhalefet de Kazansa Bir Şeyin Değişeceği Yoktu Zaten

Sadece Yasakçı Düzen Kalksın Diye Oy Verdim, Muhalefet de Kazansa Bir Şeyin Değişeceği Yoktu Zaten
 

Bazılarınız “Yalanını yiyim senin!” diyordur ama gerçekten doğru söylüyorum!

Ben zaten Ak Partinin bu yönünden rahatsızım.

Bu arada oyumu da açıklayım Kerim Korkut hayranları merakta kalmasın: Mecliste İyi Partiye, cumhurbaşkanlığında Muharrem İnce’ye verdim.

Niye cumhurbaşkanlığında İyi Parti değil? Muhafazakar ya, yasaklar devam etsin derse…

Yani seçimden bir beklentim yoktu. Doğrusu çoğu kimse gibi ben de muhalefetin kazanacağını düşünüyordum. Böyle bir durumda da seçim kazanılmaz ki, ama işte Türkiye’nin siyasi yapısını unutmuşum. Herkesi duruma göre oy kullanacak zannettim meğer ben bilmem eşim bilirmiş!

Neyse istediğimiz olmadı. AKP ülkenin sosyolojik yapısını hiç düşünmeden bin yıl önceki Gazali formatıyla kurduğu yasakçı düzeni seçimi tekrar kazanmanın verdiği güçle belki daha da ileri götürerek uygulayacak ve bizler maalesef kuzu kuzu uyacağız.

Ama bir tersine dönerse nam için Taksim’de göbek atacağım!

Yani aslında CHP filam kaybetmedi ben ve benim gibiler kaybetti. Bizler özgürlük olmadan yaşayamayız, özgürlük bizim için ekmek su gibi!

Muhalefet kazansa da bir şey yapacağı yoktu, belki yasaklar işte…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..