Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sahipsiz çocuklar

Yine soğuklar başladı ilk aklıma gelen sokak çocuklarının tekrar üşümesi, ekmek bulamadığı için eğer bulmamışsa kıvranıp yattığı yerdeki açlık çeken midenin ağrısı. Kendi halimize şükrederken her insanın görülen her sokak çocuğu yani kimsesizleri iç sızıntımızı nasıl önleriz diye düşünüyordur sanırım. Bunu yazmamda hayvan haklarını, onların korunmasını isteyen bir hanımefendinin katkısı büyük oldu. Günlerdir o arkadaşımla eleştirisel yazışmalarımız oldu. Ben hayvanlara gösterilen duyarlılığının sokak çocuklarınada gösterilmesini isterken hanımefendi benim yazılarımda hiç değinmediğim sokak çocuklarından dolayı kendisini eleştirmemin doğru olmayacağını yazmış haklı olarak. Eğer benim yazımla sokak çocuklarına hayvanlara olduğu gibi yardımda bulunacaksa ben 1 değil 1000 tane blog yine yazarım. Eğer gücüm olsa ah gücüm olsa o minnacık yavrularımızın üşümesini, aç kalmasını sokakda yatmasını elimden geldiğince engellerdim. Kişisel olarak elimizden geldiğince yardım yapalım arkadaşlar benim maddi gücüm yok ama evdeki giyilmeyen elbiseleri veriyorum en azından. HAYDİ TÜRKİYE ÖNCE İNSAN diyerek kampanyayı başlatalım.. Ne dersiniz? Saygılarımla

Ahmet KAPLAN

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..