Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sanal dünyada yaşamak

Sanal dünyada yaşamak
 

Hepimizin içi giderek izlediği bir filmdir o. Meg Ryan ve Tom Hanks birbirlerinin hayatlarını paylaşıyorlardı maillerde. Daha ülkemizde bilgisayar kullanımının yaygınlaşmadığı günlerdi o günler. Bana ütopik gelmişti insanın tanımadığı birine kendini anlatması ama yinede defalarca izledim filmi... Her defa biraz daha iç geçirerek kabul etmem lazım.

Ona dedim ki : Senden bir sürü yazı çıkarırım ben. Çıkarda. Çünkü baştan beri iyi bir hikaye veriyor bana. Daha öncede bahsetmiştim sanal dünyanın bizim için ne süprizlere gebe olduğunu bilemediğimizden ve ister kabul edin ister etmeyin yüzyılımızın sosyalleşme yolu olduğundan. Biz onunla internette tanıştık. Sabah 5'e kadar sohbet ettik. O dakikada anlıyorsun ki iki insanın eğer konuşacak şeyleri varsa karşı karşıya ya da monitör monitöre olmaları bişey farketmiyor. Önemli olan ortak bir dil konuşabilmek. Ertesi gün bir çay için buluştuk ve uzun saatler sohbet ettik.Hala sohbet etmeye devam ediyoruz. Birbirimizi tanıdıkca daha çok ortak yönümüz olduğunu görüyoruz. O gün eğer o internet sitesinde ona merhaba demiş olmasaydım şu an hayatımda olmayacaktı. Ama hayatıma girdiği için çok memnunum. Ve diyorum ki galiba kabul etmek lazım dünya kesinlikle değişiyor.

 
Toplam blog
: 40
: 3900
Kayıt tarihi
: 19.10.06
 
 

1974 yılında babasının memuriyeti nedeni ile Çorlu'da doğdu. Bu gezginliğinin ana nedeni olarak görü..