Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Sanat Eğitimi
 

Sanat yelpazesi

Sevgili sanat dostları sizleri kaliteli, seviyeli bir sanat sitesi ile tanıştırmak istiyorum.

Sanat Yelpazesi sanatla ilgilenen herkesin ilgiyle takip edebileceği, içinde güzel sanatların her dalından bilgileri barındıran kaynak olabilecek nitelikte bir site.
Güzel Sanatlar dalında eğitim almak isteyen gençlerin bilgi alabileceği, soru sorabileceği, çalışmalarını sergileyebileceği , içeriği sanatla dolu bir site.

Sanat Yelpazesi yerli, yabancı ressamların, günümüz sanatçılarının, merak edeceğiniz sanatçıların tanıtıldığı adı üstünde yelpazesi olan bir site.

Edebiyat, felsefe, güncel konular, sanata dair herşey bu sitede.

Ben üye oldum, hem ben yararlanıyorum hem de resim sanatına katkıda bulunuyorum.

Sizde bir göz atın seveceksiniz.

sanatyelpazesi
 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..