Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sararsa da gönül yaprakları bahardan ırak.

Sararsa da gönül yaprakları bahardan ırak.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Neden uyanacaksam
Ateş fışkıran gözlerine
Dudaklarında ışıyan ipeğe
Beni bensiz sevişine sarılmışken
Neden uyanacaksam yalnızlığa
Daha çok uyumalı
Daha az sensiz kalmalıyım
Sararsa da gönül yaprakları bahardan ırak
Sen yorgunu yüreğimle yeşermeliyim

Bak yağmurlar da düşmez oldu üzerime
Anladım sen varsın damlaların neminde
Bir tutam hayâl yoksunu ben
Hiç olmadım ki ziyan mavisi gülüşünde

Bilirim solursun bir başka nefesi
Oysa ben
Sokaklara bizi yazmaktan
Issız kaldırımlarda papatya falı bakmaktan
Her doğan güne seni sormaktan
Vazgeçtim cân

Güzel yüzlüm, ayperim
Kıskanma sakın güneşi
O ki anlatır ışıkları ay grisi hisleri

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..