Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sarı

Sarı
 

Ölümün rengi nasıldır? İnanın hiçbir fikrim yoktu. Ta ki onunla karşılaşana kadar, ölüm dediğimiz, tüylerimizi ürperten o iki heceli kelimeyle burun buruna gelene kadar…

Ölüm ne renk? Siyah, gri, beyaz… Hemen hemen bütün soğuk renkleri saydım sanırım… Ama gördüğüm ile tahmin ettiğim ölüm farklıydı. Sarıydı ölüm ve ben sarıyı hiç sevmem…

Sarı hiçbir şey almam kendime. Hatta ne olursa olsun beğenmemem için o şeyin sarı olması kafidir. Sarı neşeymiş haha… İsterse pür neşe olsun, sevmem ben sarıyı… Sarı eğlence demekmiş ve eğlenceli, şen şakrak, tabir-i caizse fıkır fıkır insanlar severlermiş sarıyı… Ben sevmiyorum. Zaten gönlüm de şen değil benim, hem de hiç değil…Üstelik sadece sarıyı sevmemekle kalmıyorum, artık ondan nefret ediyorum.

Sarı; Sen ölüm demeksin benim için ve asla yaşama sevinci bahşedemezsin…

 
Toplam blog
: 27
: 428
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

Ben Serpil Yüksel. Çanakkale'de dünyaya geldim. İlkokulda yazar olmamı isteyen harika bir öğretmenim..