Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şarkılarla aşkı yaşamak...

Yine bir temmuz akşamı uyku tutmadı uyuduğumu sanıyordum meğerse uykuyu düşlüyormuşum, yatakta olduğum halde aslında uyanıkmışım.
-Nerden mi biliyorum?

-Cep telefonumdan meğer telefonum 20 dakikadan beri habire çalıyormuş arıyanda, belli değil gizli numara, neyse telefon sesini Orhan Ölmez'in su misali şarkısına ayarlamıştım"Su misali aktı ömrüm ben ne sevgiler gördüm, bir alev gibi yandım söndüm.İlk değil son olmaz ama bunları şikayet sanma, ben sende çok kördüm"Bende sanıyorum rüyamda Orhan Ölmez'e bu şarkıyla eşlik ediyorum...
-Arayanda aradığıyla yetinmek zorunda kaldı...

-Bitmeyen bir gece de böyle başlamış oldu gelde sabahı bekle hayda!
-Ev arkadaşım öyle bir derin uykuya dalmış ki top patlatsan yine de kalkmaz öyle bir ağır uykuya dalmış...

-Ne yapsam ne yapsam, derken gözüme pc takıldı dili mili yok ama bazen de ondan iyi arkadaş yok(Arasıra bana içerken eşlik etse, hiçte kötü olmaz)Heyt açtım interneti açtım msn i bir Allah'ın kulu yok Alayını engelledim, en ihtiyaç duyduğum anda olmayan arkadaşları ne edeyim.Açtım müzik dosyasını en kral en acı aşk şarkılarını çaldırdım bir kere gazı almışım kim tutar beni, sıra sıra çalıyor şarkılar sesi de baya açmışım nede olsa ev arkadaşım sağır sultan(Tek şansım da bu zaten)Orhan Ölmez, Orhan Gencebay, Ferhat Göçer derken ne kadar sevgiliye hitap eden şarkı varsa listeye koymuşum(Hepsini dinlemek mümkün değil)Gurbetteyim içim bir hoş, gözlerim kan çanağına dönmüş bedenim orda ama ruhum alıp başını gitmiş kapı kapı geziyor gerçek aşk nerde diye...

-Gün doğdu aydınlık evden içeri girdi bende sandalyede kıvrılıp yatmışım güzel yumuşak yatağım dururken.Sonrası belli gün boyunca sızlayan sırtım sağa soğa acıyla çevirdiğim boynum herşeyi açıklıyor zaten.Bir daha mı asla!
-Hele ki artık bu şarkıcıları kendime yasakladım dinlemek yok artık erken zıbarmayı deniyeceğim, gece ne olursa olsun uyuyamasam da uyumuş gibi devam edecem.

 
Toplam blog
: 36
: 535
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

Evli 2 çocuk babasıyım özel bir şirkette bölge managerliği yapmaktayım. ..