Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Savaşa Hayır

Evet

Evet

Evet

Savaş istemiyorum

Savaş istemiyorum

Savaş istemiyorum

Savaşa hayır

Savaşa hayır

Savaşa hayır

Bu dünyada bir insan için

En hayırlı iş

Savaşa karşı yürütülen iştir

İnsan ülküsü

Sağlıklı

Uzun

Ve mutlu yaşamak üzerinedir

Ve

Şu iyi bilinmelidir canlarım

Bir Tanrı öğüdümüz vardır

Şöyle

“Bir insanı yaşatan

Bütün insanlığı yaşatmış kadar değerlidir

Bir insanı öldüren

Bütün insanlığı öldürmüş kadar değersizdir”

Şeklinde

Tanrı

İnsanı yaşatmak için yaratmıştır o kadar

Savaş nedir buna göre

Savaş tanrı katında en rezil iştir

Anladığımız kadarıyla

İyi insanın

Yetkili iyi insanın

Yapacağı en başat şey

Savaşı yaratan sebepleri yok etmektir

O sebepleri yaratmak değil

Yok etmektir onun görevi

Ben şunu bilirim şunu söylerim

Kötülüğe kötülükle karşılık vermeyeceksin

Kötülüğe iyilikle karşılık vereceksin

Kötülükle karşılaşan kişi

İlk önce kendisine soracak

Ben bu iyiliği nasıl önleyebilirim diyecek

Düşünecek

Araştıracak

Soruşturacak

Kötülük yapan kişiyi

Her yönüyle tanımaya çalışacak

Neye önem verir

Neden hoşlanır

Neye karşı direnişi azdır

Ne gibi iyilik karşısında hemen yumuşar

Araştıracak güzelce

Bulacak

Ona göre yaklaşacak o kişiye

Ve bakacak sonra

Görecek ki o kötü kişi dostu oluvermiş

Ancak akıl sahipleri öğütten anlarlar

Diyorum

Ve bu öğüde yönelelim istiyorum

Bizim şu anki duruşumuz

Yanlış canlarım

Yanlış

Yanlış

Yanlış

Devlet olarak yapacağımız ilk iş

Kötülüğü iyilikle önlemek araştırmasıdır

Ülkemizdeki

Ülkemiz dışındaki

İyi ve saygın savaşa karşı insanları

Bu işe çağıracak devlet

O insanlarla çalışma yapacak

Plan program hazırlayacak

O insanlarla işi yürütmeye başlayacak

Olur olmaz demeden

İşin üzerine ciddiyetle gidecek        

Dönüt ve düzeltmelerle güzel sonuca ulaşacak

Bu iş için

Dünya çapında

Bilim insanlarımızı

Yazarlarımızı

Yetkin insanlarımızı

İş insanlarımızı

Bir araya getirecek devlet

Onlarla birlikte yol alacak

Ve görecek ki iş yoluna girecek

Saygılı ülke saygın devlet  ortaya çıkacak

Savaş rezaleti ortadan kaldırılacak

Güzel değil mi canlarım

Gelin öyleyse hep beraber bu yola girelim

Hem kendimizi hem ülke insanlarımızı

Hem diğer ülke insanlarını

Güzel yaşama kavuşturalım

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..