Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '06

 
Kategori
Müzik
 

Sayat Nova

Sayat Nova
 

Dün gece unutulmaz bir konser dinledim.

Herşey son derece güzeldi. İnsanlar üstadlara, birbirlerine ve kendilerine ve dahası hiç tanımadıkalrı bir sürü insanın hayatına saygı duyuyorlardı. Bu konser için binlerce klişe söz üretebilirim fakat gerek yok.

Müziğin kendisi, enstrümanın tınısı, kadın ve erkeklerin çığlık atarcasına şarkı söylemesi çok ama çok güzeldi. Ben çok sevdim Sayan Nova'yo ki zaten Kardeş Türküler her dem sevilendi.

Dün gece açık havada Türkçe, Lazca, Ermenice, Kütçe şarkılar dinledik ve birçok dost gördük, binlerce kilometre uzaktaki ölen yakınlarımızı hatırlayarak iç geçirdik ve yeniden öfkelendik, Erivan'dan bir şarkı dinleyip gene dindik...

Öldük, öldürdük, savaştık, barıştık, uyuduk uyandık... Yine sabah oldu ben yelkovanım...

 
Toplam blog
: 13
: 1277
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

ben bir denizim, ben bir denizim, kendi içinde taşan.....