Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Sayın Valim sen ne diyorsun?

Sayın Valim diyorsun ki "gelin çocuklarınızı alın şu andan itibaren can güvenlikleri yok" ben hiç bir şey anlamıyorum.

Çocuklarımızın can güvenliklerini tehdit altına alan kimlerdir? Ve siz vali olarak yani bu şehirdeki en yüksek makam olarak nasıl böyle bir ifade kullanıyorsunuz? Ve siz ne için maaş alıyorsunuz? Ve kime çalışıyorsunuz? Lütfen bizim anlayacağımız cümleler ile açıklayınız.

11 Haziran sabahı başlatılan ve söylemlerinize göre kanun dışı örgütlere yönelik olan ve yasal haklarını kullanan çocuklarımızı hedef almadığını söylediğiniz polis eylemlerinin ardından çocuklarımızın güvenliği tehdit altına girdiğini söylüyorsunuz. Bu tehditi hangi onurlu grup oluşturuyor. Sizin bu tehditi önleyecek yada koruyacak gücünüz yok mu? Yoksa tehdit oluşturan güç sizin emirlerinizi mi dinliyor?

Sayın Valim ben sade bir vatandaş olarak size güvenmek ve inanmak istiyorum. Ancak söylemlerinizi anlamakta zorlanıyorum.  Çünki konuştuklarınız ile yaşananlar tamamen zıt.

Şimdi çıkın ve onurlu bir şekilde bize gerçekleri söyleyin ya da söyleyemiyorsanız onurlu bir insan gibi yapmanız gerekeni yapın. İnanın bu görevi bırakacak olursanız yada onurlu insan olursanız bundan sonra daha iyi yaşayacaksınız

Verdiğiniz emirler ile söylemleriniz biribirine ters olmasın ve biz onurlu bir yöneticimiz olduğuna dair kuşkular içinde kalmayalım. 

 
Toplam blog
: 246
: 184
Kayıt tarihi
: 08.09.09
 
 

01.04.1956 doğumluyum. İnsanca yaşamın en önemli değer olduguna inanırım. Paylaşmanın önemine ina..