Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Portakal Çiçeği ve FISILTI

http://blog.milliyet.com.tr/elvince

15 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Seks ve futbol

Seks ve futbol
 

Seks ve futbol maçları…

İtiraf etmeliyim… Uzun süredir bu konuyu yazmak istiyordum. Sonra gereksiz bulup, başka bir konu üstünde de yazı yazamadan blog için kapıyordum word’ü…

Aklımda ne yaklaşan babalar günü için ne de üniversite sınavı için bir yazı var. Bu arada lafı geçmişken bütün babaların, baba adaylarının ve hala baba olmayı düşleyen bütün arkadaşlarımın babalar gününü kutlarım…

Üniversiteye ‘’ sen okuyabilirsin; gelir ve zeka düzeyin istenilen şekilde’’ diyerek, öğrenci şeçildiği için, kan ter içinde bütün birikimlerinin 3 saat zarfında harcanmasına çaresizce boyun eğen ve kendi öz benliğiyle alakası olmayan iş –aş korkusuyla şimdiden dumur hale getirilerek okuyacağı okul ve bölümlerinde zoraki seçim yapmak zorunda bırakılan gencecik ( arada kartlarda çıkabiliyor ) fidanlarımıza başarılar dilerim. Bunların arasında benim oğluşum da var. Şöyle kuvvetlice bir off!! çekip diyorum ki –Manisa’nın bardağı…Biri olmasa biri daha…

Eyvah ben gene konuyu dağıtıyorum, blog yazılarında seks ve futbol… İşte bunu yazmak istiyorum.

Uzun süredir blog okuyamıyorum ve yorum yapamıyordum. Bu sabah incittiğim sağ el bileğimin bana vermiş olduğu ev işi yapmama ( desem de inanmayın, azcık ara verme)izni rahatlığı ile birkaç blog yazısı okudum bir tanesine yorum yaptım ve yorum yaparken aslında yorum yazmaktan ziyade bu konuyla alakalı blog yazmak istiyor olduğumu anladım. Blog arkadaşlarımdan birinin böyle yorumlara verdiği cevabı hatırladım ‘’ çok konuşma blog yaz’’

Reyting kaygısıyla yazılan blogların, söylentileri dolaşıyor orta yerlerde, rastladığınıza ve bu konu hakkında kendi kendinize konuştuğunuza eminim.

-Aman sanki ne yazmış, ben çekinmesem bu blogları ufacık çocukların ve muhafazakar kadınların da okuduklarından, seksin kralını yazar kralını atardım. Diyosunuz…

- O ne ölee masal gibi…Diyosunuz... Ara sıra vallahi ben de diyorum ‘’ o ne ölee masal gibi’’

Kendime sözüm var, ne zamandır konusu ve resmi S ve F ile başlayan hiçbir yazıyı okumuyorum.

Neden? Kızdığımdan mı? Reyting korkum olduğumdan mı?

-Haşa, sümme haşa…

Bunu yazılarımın konusu ve sıklıkları size anlatır, kızmıyorum da…

Sadece ilgimi çekmediğinden. Bana seks ve futbol hakkında yeterli gelmediklerinden mi ya da enteresan gelmediklerinden mi desem, karar veremedim. Kısaca okumuyorum. Gerçi seks ile alakalandırılmış yazılar neyse de, onlara ara sıra göz ucuyla bakıveririm… mi acaba?!! Eksik kalsın…

Top ( futbol) hiçbir zaman ilgimi çekmemiştir. Sevmiyorum ve anlayamıyorum kocaman kocaman bir sürü adamın bir meşin yuvarlağı tekmeleyerek sonsuz zevk almasını. Aklıma takılan bir şey var; seks ve top tutkunu bir milletiz buraya kadar tamam da, neden kafa göz yarmak gibi bir eğilimiz olur futbol maçlarında. Kaslı, ter kokusu içindeki adamların ufacık bir topa ha babam vurmaları yetmezmiş gibi, yere düşe- kalka üstelik ha bire birbirlerine tükürmeleri de işin cabası… Düşünüyor düşünüyor işin içinden çıkamıyorum. Bunları seyretmenin neresi zevkli, sanırım taaa taş devrinden kalma bir dürtü bu. Av peşinde koşan kıl yumağı ilk çağ insanının avlarını oradan oraya kaçırırken attığı çalım, pas, tekme ve homurtudan esinlenerek oynanmaya çalışılıyor gibi geliyor futbol bana…Bu savımı futbol maçları sonrası meydana gelen her türlü zımbırtı da sağlamlaştırıyor.Tabi ki konuşma o zaman icat edilmediği için kafa göz yarmak doğaldı

Ya şimdi??

Türk erkeklerinin ve hatta bazı sevgili hemcinslerimin çok sevdiğini biliyorum bu spor dalını!! Ben böyle kötülemeye devam edersem futbol ve topu, sanırım bazı fanatik blogerler beni kara listeye alacaklar, alsınlar zaten ben onların yazılarını okumuyorum. Onlarında benim eksikliğimi hissettiklerini hiç sanmıyorum. Adam futbol seviyor yazıyor …. KİME NE KARDEŞİM?? MB kocaman bir alan, binlerce okuyanı, buna bağlı olarakta binlerce( temennim budur) binlerce yazanı var. Binlerce okuyucusu olan bir blog platformunda siz şimdi kalkıp efendim kimse seks yazmasın, kimse futbol yazmasın mı diyorsunuz?! Günlük yaşamın en bariz ve en çok iç içe olduğu bir ikiliyi siz kalkıp da yok saymaya çalışıyorsunuz…

Neden?

Bence bu tür yazıların reyting almalarından. Ne yapalım arz- talep meselesi. Aklımız ve fikrimiz nerede belli oluyor değil mi bakılınca bu tür yazıların okunma sayılarına , tıklanma demedim çünkü; baştan sona okunduğuna da eminim. Ölee uzun uzun kimsenin benim çocukluk anılarımla, vatan millet, Sakarya nutuklarımla, falan yerin dondurması, fişmeken şehrin çoğrafik özellikleriyle pek fazla ilgilendiğini ya da bunlara ayıracağı çok zamanının olmadığını sanıyorum.

Hepimiz çok çalışmak zorundayız kahvaltı bile etmeden karga defi hacet etmeden yola çıkmak, yolda her türlü keşmekeşi atlatarak iş yerlerimize varmak, ay sonuydu, maaş çekiydi, oğlanın diş teli, kızın keman yayı, ev sahibinin has yüzünü aklımızdan çıkarmamak zorundayız.

Sizce hakkımız değil mi istediğimizi yazmak ve okumak.

Hakkım değil mi sizce istediğimi yazmak ve okumak.

Eger bu tür blogların yazımındaki yazım dili sizin canınızı sıkıyorsa ki böyle oduğunu sanmıyorum, editörlerin bunu takip ettiklerini , hiçbir ‘’yoz’’ kelimenin kullanılarak blogların yayımlanmasına evet demeyeceklerini biliyorum. Az başıma gelmedi , özel hayata giriyor diyerek, zavallı sabi-sübyan, kimsenin tavuğuna kışt demeyen yazılarımı günlerce bekletmeleri….

Aslında ben de istemiyorum bu tür yazıların koydukları frikikli resim ve çekici başlıklarla reyting almalarını. Ama zamanla kan kaybedeceklerine eminim, tıklayacak okuyucu bakacak ki tuzsuz yumurta tadında bir yazı…( cidden böyle olur mu haklı çıkar mıyım?) OKUMAYACAK… Ama illa okuyacağım ben mozaik bir insanım, her şeyi okurum, her şeyi yazarım, reyting canavarıyım diyorsa birileri saygı duyarım.

Sevgili arkadaşlarımızdan bazılarının bu durumdan şikayetci olarak blogdan gittikleri ve yazılarrını sildiklerini öğrendim, emin olun çok üzüldüm.Yapmayın etmeyin bir çürük elma için koca sepet çöpe atılır mı? Yazacakken , olmadı düzeltiyorum, seçimleri için kimseyi suçlamayalım, neden buradayız diyorum. Demokrasiyi sevdiğimiz için değil mi?

DEMOKRASİLERDE ÇARELER TÜKENMEZ!!

Seks yazarım- yazmam, futbol yazarım- yazmam… KİME NE??

Buraya kadar ne yazdım vallahi bende çözemedim, ama bir ricam var siz gönlünüzü hoş tutun yazan yazsın.. Hepimizin okuyucusu bellidir. Aramızda başbloger hatta ve hatta başyazar olmak isteyen varsa homini gırtlak, tumba yatak yazılarla olunmaz, bunu bal gibi biliyorsunuzdur, zaten kendinize bu konuda güveniyorsanız ve kaleminiz çok kuvvetli ise korkmayın bu reyting canavarı yazılardan.Bilemem editörler ne düşünür başbloger oldunuz mu; ama benim için gönlümde başbloger oldunuz bile çoğunuz..

Lütfen okurken seçici olalım… resim ve başlıklarda reyting amaçlı olarak seks ve futbol kelimleri geçen blogları ne yapacagımızı biliyoruz…En azından kendi adıma ben biliyorum Yazdıkları için hiç kimseyi eleştirmeyeceğim; ama okumayacağım, çünkü sırada onlarca harika bloger arkadaşımın yazdığı, bana koca bir dünya ve çikolata tadı veren yüzlerce blog yazıları var.

Not:1_ Okuyanları da eleştirmiyorum benim tercihim börtü böcek resmi onun ki baldır bacak resmi olabilir….Ben vatan üstüne yazılmış şiirleri okumayı severim , o ahu gözlü bir kadının çıplak teni üstüne..

Not:2_Politikaya atılmayacağım, merak ediyor olabilirsiniz.

Resim: Raffaello Santi... ee ne yapalım blogumun okunması gerekliydi...

 
Toplam blog
: 76
: 2902
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

"Yasamak sakaya gelmez,büyük bir ciddiyetle yasayacaksinbir sincap gibi mesela,yani yasamin disinda ..